וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס הביסה 68:100 את באסקוניה

ריק פיטינו רשם בכורה חלומית והיוונים עם ניצחון חמישי בששת משחקי היורוליג האחרונים. פנרבחצ'ה ניצחה 76:89 את חימקי

ארבעה משחקים מלבד משחקה של מכבי תל אביב מול וילרבאן נערכים הערב (חמישי) במסגרת המחזור ה-11 ביורוליג. פנרבחצ'ה ניצחה 76:89 את חימקי מוסקבה. הכוכב האדום בלגרד ניצחה 73:76 את ולנסיה. פנאתינייקוס עם הופעת בכורה מחודשת של ריק פיטינו על הקווים הביסה 68:100 את באסקוניה. במשחק נוסף הצליחה אלבה ברלין לנצח 62:69 את ז'לגיריס קובנה.

שחקן פנרבחצ'ה לואיג'י דאטומה. GettyImages
תראו מי חזר לעניינים. דאטומה/GettyImages

פנרבחצ'ה אולקר - חימקי מוסקבה 76:89

הטורקים, שהביסו במחזור שעבר את וילרבאן בחוץ, אולי מתחילים סוף סוף להיכנס לעניינים והשיגו ניצחון שני ברציפות, בפעם הראשונה העונה. פנרבחצ'ה, שחסרה שוב את ננדו דה קולו הפצוע, שיפרה את מאזנה ל-7:4 בעוד הרוסים - ללא אלכסיי שבד הפצוע - עם מאזן 5:6. לואיג'י דאטומה, שלפני המשחק עמד על שיא עונתי של 9 נקודות, הפציץ 20 והזכיר את ימיו הגדולים, קוסטאס סלוקאס קלע 19 ומסר 9 אסיסטים, מליח מחמטוילו קלע 19, דרק וויליאמס סיים עם 12 נקודות ו-8 ריבאונדים ואחמט דובריולו תרם 10 נקודות ו-6 ריבאונדים. את המפסידה הוביל יאניס טימה עם 26 נקודות - 24 מהן במחצית הראשונה - אנתוני גיל קלע 18 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים, יונאס ג'רבקו קלע 10.

בויאן דובלייביץ' שחקן ולנסיה. GettyImages
גם משחק נהדר שלו לא הספיק לוולנסיה הערב. דובלייביץ'/GettyImages

הכוכב האדום בלגרד - ולנסיה 73:76

הסרבים ניצחו באחד המשחקים הארוכים ביותר שהיו ביורוליג אי פעם אחרי שנקטע ב-4:11 למארחת בשל בעיות עם השעון. הכוכב האדום בלגרד עם ניצחון שני ברציפות והיא משפרת את מאזנה ל-7:4 בעוד הספרדים נעצרו אחרי שלושה ניצחונות ברציפות וארבעה בחמשת המשחקים שקדמו להערב. לורנזו בראון הוביל את קלעי המנצחת עם 19 נקודות, כולל שלשת ניצחון, והוסיף 6 אסיסטים, ברנקו לאזיץ' קלע 14. את המפסידה הוביל בויאן דובלייביץ' עם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים.

מאמן פנאתינייקוס ריק פיטינו. AP
בכורה אדירה. ריק פיטינו/AP

פנאתינייקוס - באסקוניה 68:100

ריק פיטינו רשם בכורה מחודשת מוצלחת מאוד כמאמן היוונים, בעוד הבאסקים חטפו תבוסה שנייה העונה אחרי שנוצחו בבית ב-30 הפרש על ידי מכבי תל אביב. לפנאתינייקוס זה ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים, בעוד באסקוניה נעצרה אחרי שני ניצחונות ברציפות. חמישה שחקנים של פאו סיימו עם ספרות כפולות כשג'ימי פרדט להט עם 21 נקודות ו-5 אסיסטים, דשון תומאס קלע 15 ו-8 ריבאונדים, טייריס רייס קלע 12, ניק קלאתיס הוסיף 12 נקודות, 6 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, יאניס פפאפטרו קלע 11. את באסקוניה הוביל יוסופה פאל עם 12 נקודות ו-7 ריבאונדים, ניק סטאוסקס קלע 12 וטורניקה שנגליה קלע 11 נקודות וקלט 6 ריבאונדים.

לורנזו בראון שחקן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
לורנזו בראון חוגג את שלשת הניצחון/GettyImages

אלבה ברלין - ז'לגיריס קובנה 62:69

הגרמנים השיגו ניצחון רביעי העונה והותירו את הליטאים עם שלושה בלבד ועם יכולת התקפית אומללה אחרי שבמשחק הקודם הם נעצרו על 59 נקודות. ארבעה שחקנים באלבה סיימו בספרות כפולות כשנילס גיפי מוביל אותה עם 13 נקודות ו-5 ריבאונדים, מרטין הרמנסון קלע 11, מרכוס אריקסון ולאנדרי אנוקו קלעו 10 כל אחד. זאק לידיי הוביל את המפסידה עם 15 נקודות, לוקאס לקאביצ'יוס קלע 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully