וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב בוחנת אפשרות לצרף את לטאביוס וויליאמס

27.11.2019 / 13:53

האדומים ינסו להחתים את הסנטר האמריקאי (30, 2.04) ששוחרר מהפועל חולון אחרי שדחף אוהד, ולחתוך את דיוויד לורי אותו החתימו רק בתחילת השבוע

עריכה: ניר חן

הפועל תל אביב בוחנת בשעות האחרונות אפשרות לצרף את הסנטר האמריקאי לטביוס וויליאמס ששוחרר רק אמש (שלישי) מהפועל חולון. קבוצות נוספות בישראל הביעו עניין בשחקן, אך נראה כי אם ישאר בישראל יהיה זה במדי הקבוצה של אריאל בית הלחמי. כזכור, וויליאמס שוחרר מחולון אחרי שדחף את אחד מאוהדי הקבוצה ביציאה מהאולם המקומי אחרי ההפסד לעירוני נהריה בגביע במוצאי שבת האחרונה.

וויליאמס (30, 2.04), ששיחק בעבר בין היתר באוניקס קאזאן, ולנסיה, באמברג, בדאלונה, בילבאו וסראגוסה, העמיד בתקופתו הקצרה בחולון ממוצעים של 14.8 נקודות ו-10 ריבאונדים למשחק בליגת האלופות, ו-14.3 ו-9.7 בהתאמה בליגת העל.

ים מדר שחקן הפועל תל אביב, לטאביוס וויליאמס שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
יישאר בליגת העל? לטאביוס וויליאמס/ברני ארדוב

האדומים, שיפגשו מחרתיים את מכבי ראשון לציון במסגרת המחזור השביעי, איבדו לפני שלושה שבועות את דמטריוס טרידוול שגמר את העונה והחלו בבחינת שוק השחקנים למציאת מחליף. מי שלבסוף חתם בקבוצה הוא הסנטר דיוויד לורי שהגיע לישראל אמש והיום אמור לעבור את הבדיקות הרפואיות בקבוצה ולהתחיל את האימונים באופן רשמי, אך ישוחרר מבלי להירשם אם וויליאמס אכן יצטרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully