וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: שלוש קבוצות במאזן 1:4, ניצחון דרמטי לקרית אתא

החטאה של קייפרס סידרה לקרית אתא 98:99 על הפועל רמת גן, כשלצדה בצמרת ניצבות גם הפועל עפולה שניצחה באשקלון ואליצור יבנה שגברה על נתניה

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לאחר משחק הגביע הדרמטי בו ניצחה הפועל ירושלים את מכבי תל אביב

שישה ממשחקי המחזור החמישי בליגה הלאומית נערכו הערב (שלישי) וכרגע יש שלוש קבוצות בפסגה עם מאזן 1:4, אליהן תוכל להצטרף בני הרצליה שתארח ביום חמישי את א.ס. רמת השרון. מי שמקדימות אותה בינתיים הן אליצור קרית אתא שהשיגה 98:99 דרמטי על הפועל רמת גן/גבעתיים, אליצור יבנה שניצחה בנתניה וגם הפועל עפולה שגברה בחוץ על הפועל אשקלון בשחזור גמר גביע הליגה.

פול דילייני שחקן אליצור אשקלון. ברני ארדוב
23 נקודות שלו לא הספיקו לאשקלון. פול דלייני/ברני ארדוב

אליצור קרית אתא - הפועל רמת גן/גבעתיים 98:99

דרמה גדולה בקרית אתא, כשהאורדונים כבר עלו ליתרון בדקות הסיום אחרי שפיגרו ב-18 נקודות, אבל אז נאור שרון במהלכים טובים ורום גפן עם פייד אוויי החזירו את היתרון למארחת. קווין קייפרס, שסיים את המשחק עם 32 נקודות (10 מ-10 מהקו) עוד יכול היה להעניק ניצחון לרמת גן, אבל החטיא שלשה כשנותרו 10 שניות לסיום. קווינטרל וויליאמס שלט מתחת לסלים עם 29 נקודות ו-17 ריבאונדים עבור קרית אתא שחגגה ניצחון רביעי, כשנאור שרון סיים עם 23 ומרכוס דלפורד עם 22.

אליצור אשקלון - הפועל עפולה 74:72

שתי קליעות עונשין של לייס דאן כשנותרו ארבע שניות לסיום, סידרו ניצחון לעפולה, כמו בגמר גביע הליגה, והפרידו בין הקבוצות שהיו עם מאזן זהה של 1:3 לפני המשחק. האורחת שלטה בצבע ועשתה 19 נקודות מאיבודים של יריבתה, כשדאן הוביל עם 19 ואלונזו קולמן סייע לו עם 15 ו-13 כדורים חוזרים. פול דלייני קלע 23 עבור אשקלון.

אליצור נתניה - אליצור יבנה 78:74

האורחת חזרה מפיגור של 10 נקודות ורשמה גם היא את ניצחונה הרביעי העונה, כשהזר בילי מקשפרד שוב בלט עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים ונעזר ב-17 של דניאל מולינגס ו-13 של אלעד הופמן. נתניה קיבלה 35 נקודות מהספסל, אבל לא הצליחה להשיג ניצחון ביתי נוסף. רז אדם, קמרון ניילור (15 ריבאונדים) וברייס וושינגטון (12 ריבאונדים) קלעו 14 כל אחד.

משחקים נוספים:

מכבי קרית מוצקין - מכבי רעננה 77:108
הפועל גליל עליון - הפועל חבל מודיעין 64:72
מכבי הוד השרון - הפועל חיפה 89:91

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully