וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גביע דייויס מת, חבל שזה קורה על חשבון טורניר שקיים יותר מ-100 שנה"

קפטן נבחרת הולנד לשעבר טיירק בוחסטרא לא אוהב את שינוי השיטה: "לפני השינוי המשחקים היו אינטנסיביים, עם מתח וקהל רועש. עכשיו לספרד יש יתרון ביתי ברור, וזה מוזר"

סרטון באדיבות גביע דייויס

ביום ראשון האחרון השלימה נבחרת ספרד זכייה שישית בגביע דייויס לאחר 0:2 על קנדה. הייתה זו הפעם הראשונה שהטורניר שוחק בפורמט החדש, ועל אף שנראה כי חובבי הטניס זכו לשבוע מהנה מאוד בעקבות השינוי, נראה שישנה גם לא מעט ביקורות על המהלך.

שני טניסאי עבר כולל קפטן הולנד הנוכחי פול הארהויס ומי ששימוש כקפטן בשנים 2001-2006 טיירק בוחסטרא, לא רואים את שינוי הפורמט בעין יפה. "גביע דייויס מת עבורי", ירה בוחסטרא. "לפני השינוי המשחקים היו אינטנסיביים, עם מתח וקהל רועש. עכשיו לספרד יש יתרון ביתי ברור, וזה מוזר".

"במשחק שלנו נגד קזחסטן היו מעט מאוד אנשים ביציעים, למרות תכולה של 3,000 מקומות באיצטדיון", טען הארהויס. "אם המשחק היה משוחק בהולנד או קזחסטן היציעים היו מלאים". טענה נוספת שהועלתה היתה נגד אופן ארגון המשחקים. "בגלל מספר האיצטדיונים המוגבל לוח הזמנים נתקע. ההתמודדות בין ארצות הברית ואיטליה הסתיימה ב-4 בבוקר, ואף אחד לא היה ערוך לכך".

"זה לא נורמלי שהתמודדות תסתיים בשעה כזו", חיזק בוחסטרא את דברי הקפטן. "אני מבין שיש עניין של כסף, אבל מדובר בגביע דייויס, לא? חבל דבר כזה קורה על חשבון טורניר כזה שקיים יותר ממאה שנים". בוחסטרא הביע בנוסף תמיכה בהצעתו של נובאק דג'וקוביץ' הסרבי, לפיה יש לאחד את טורניר הדייויס וה-ATP: "שני הטורנירים צריכים ללכת ביחד".

שחקני נבחרת הדייויס של ספרד, רפאל נדאל, רוברטו באוטיסטה אגוט, פאבלו קרניו בוסטה, פליסיאנו לופס, מרסל גרנויירס עם הקפטן סרג'י ברוגרה. רויטרס
זכתה ביתרון לא הוגן? נבחרת ספרד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully