וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי נבחרת פולין טוענים: ההתאחדות מכרה לנו כרטיסים לישראל במחיר מופקע

בלגן גדול בפולין: אוהדי הנבחרת טוענים שההתאחדות מכרה להם כרטיסים במחיר כפול מהמחיר המקורי למשחק בטדי. דובר הנבחרת: "טעות אנוש, לא רימינו אף אחד"

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בלגן גדול בפולין בעקבות המשחק של הנבחרת המקומית מול נבחרת ישראל שנערך באצטדיון טדי ב-16 בנובמבר. כזכור, הפולנים, שהבטיחו את מקומם ביורו 2020, ניצחו 1:2 את הכחולים לבנים במשחק האחרון במוקדמות.

אלא שמסתבר שעל אף ניצחון החוץ היוקרתי, האוהדים הפולנים ממש לא היו מרוצים בסיום המשחק. מיד לאחר ההתמודדות, גילו האוהדים שהמחיר שאותו שילמו בעבור כרטיס כניסה למשחק כפול מהמחיר הנקוב. כלומר, במקום למכור לאוהדי הנבחרת כרטיסים ב-60 זלוטי (53 שקלים), ההתאחדות לכדורגל בפולין מכרה את הכרטיסים לאוהדים ב-120 זלוטי (106 שקלים).

בעקבות זאת, אוהדים רבים פנו להתאחדות הפולנית בדרישה לקבל בחזרה את ההפרש, ונענו בחיוב. אלא שנראה שעד לכתיבת שורות אלו, אף לא אחד מאוהדים זכה לקבל החזר על הכרטיס. "מדובר במקרה מצער", אמר דובר ההתאחדות המקומית, יאקוב קביאטובסקי. "זה קרה בעקבות חוסר הסכמה מול ההתאחדות הישראלית על מחירי הכרטיסים. לא רימינו אף אחד, פשוט קיבלנו מידע שגוי מהצד השני. מדובר בטעות אנוש, וזה קורה. נחזיר את ההפרש לאוהדים כמובן".

אוהדי נבחרת פולין. יוסי ציפקיס
רוצים החזר. אוהדים פולנים בטדי/יוסי ציפקיס

הזכייה של פלמנגו, הערב של גביגול, הסיפתח של מוריניו: הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully