וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני המפגש עם מכבי תל אביב: וילרבאן המושלמת עם ניצחון עשירי בליגה

יריבת הצהובים ביום חמישי גברה 76:83 על שאלון וממשיכה להוליך את הליגה הצרפתית. פאו קלעה 130 נקודות והביסה את היראקליס. גם צסק"א הביסה ב-VTB

עריכה: ניר חן

בעוד בישראל ננעל הערב (שני) שלב רבע גמר גביע המדינה, בשאר אירופה שוחקו הליגות המקומיות. וילרבאן, יריבת מכבי תל אביב במחזור היורוליג הקרוב ניצחה בביתה 76:83 את שאלון במסגרת הליגה הצרפתית. בליגה היוונית פנאתינייקוס מחצה 81:130 את היראקליס האומללה בעוד ב-VTB צסק"א מוסקבה הביסה את ניז'ני נובגורוד 69:94.

וילרבאן ממשיכה לשלוט בליגה הצרפתית ביד רמה ולאחר עשרה מחזורים היא מוליכה את הטבלה בגאון עם עשרה ניצחונות מתוך עשרה משחקים. ליביו ז'אן שארל (18) אדווין ג'קסון (17) הוליכו חמישה שחקנים בספרות כפולות ונראה שהקבוצה מליון, שרשמה שני הפסדים בשני משחקי היורוליג האחרונים חוזרת לעצמה.

ב-VTB כמו ביורוליג, צסק"א במקום פחות מוכר לה מאשר בשנים הקודמות - המקום השני. הערב הביסה הקבוצה של איטודיס את ניז'ני נובגורוד מהיורופקאפ 69:94. ג'ואל בולומבוי (15) ודארון היליארד (14) הוליכו את המנצחת.

בליגה היוונית פנאתינייקוס המשיכה להתעלל ביריבותיה לאחר 81:130 על היראקליס מהמקום העשירי. ג'ימר פרידט (24) הוליך רשימה של שישה קלעים בספרות כפולות.

אדווין ג'קסון שחקן וילרבאן. GettyImages
וילרבאן מושלמת בליגה. אדווין ג'קסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully