וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון ומ.כ יובלים חולון נפרדו ב-30:30

שתי הקבוצות החזקות לא הצליחו להכריע את ההתמודדות ביניהן. ניצחונות לאשדוד, הפועל ראשון לציון, רחובות ורמת השרון

שחקן מכבי ראשון לציון כדוריד ירמי סידי. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
סידי ומכבי ראשון לציון לא הצליחו להכריע את המשחק/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

המחזור התשיעי בליגת העל בכדוריד נערך הערב (שני) עם שישה משחקים.

מכבי ראשון לציון - מ.כ יובלים חולון 30:30

השתיים הגיעו אל מפגש הצמרת לאחר ניצחונות על המוליכות. חולון פתחה טוב והוליכה ביתרון של 3 שערים עד הדקה ה-25, שם ריצת 0:6 של מכבי ראשון לציון בחמש הדקות האחרונות הורידה את הצהובים להפסקת המחצית הראשונה ביתרון. חולון לא ויתרה, ומהלכים טובים של השוער מירזה הסליץ' (עצר 3 פנדלים) ושל פטריק אובינה החזירו אותה לשיוויון 28:28, בכניסה לעשר הדקות האחרונות. חולון שומרת על הדירוג - מקום 3 - 13 נק' - כאשר 3 מתוך 9 ממשחקיה העונה מסתיימים בשוויון.

א.כ נס ציונה - הפועל אשדוד 35:31

האלופה והמוליכה השיגה את ניצחונה השמיני העונה, זאת לאחר ההפסד הראשון שנחלה ביום שישי האחרון מול חולון. מנגד, נס ציונה סופגת הפסד חמישי (לצד 3 ניצחונות). כאשר יובל כץ היה המבקיע הבולט עם 7 שערים, גאבור לאנגהנס וטל הרשקוביץ 6 כ"א, עמרי קושמרו 5, שי הרשקוביץ 4, ניבו לוי 3, יוסי ביטרמן 2, אסף בן גוזי ועמית ישראל 1 כ"א. שחר לוין בלט בנ"צ עם 9 שערים. איד סלימוביץ' ואיגור צ'סליוב 5 כ"א (צ'סליוב נפצע במהלך המחצית הראשונה), ודדי פרץ 4.

מכבי קרית מוצקין - הפועל ראשון לציון 33:25

הפועל ראשון, השנייה בטבלה (מאזן 2:7 ניצחונות) התאוששה די יפה מההפסד בדרבי. מוצקין, שהייתה ערב המשחק עם מאזן מאוזן למדי (4:4 ניצחונות/הפסדים ויחס שערים 243:243) מאבדת גובה אחרי פתיחת עונה שכללה 3 ניצחונות רצופים. בשורות מוצקין בלטו - אופק תורג'מן 7 שערים, אלכס בושיץ' 5 וברק עמר 4. בהפועל הצטיינו - ליובימיר יוסיץ' עם 9 שערים, עוז חממי ודושקו צ'ליצה הוסיפו 6 כ"א.

עירוני רחובות - הפועל קרית אונו 28:37

רחובות שיפרה את מאזנה ל-4:5 ניצחונות/הפסדים, רחובות הרוויחה דקות ומהלכים יפים מנדב כהן המוכשר, שחקן נבחרת הנוער, שהיה גם מצטיין המשחק עם 7 שערים. במחצית השנייה - סדרת עצירות של מושיקו אלימלך (14 עצירות ב-40 אחוז) ושערים של דיאן פראליצה (8 שערים) ומתן גולץ (6) העלו אותה ליתרון של 23:30 (למרות הרחקתו באדום ישיר של סאבו מסטר). בקרית אונו (מאזן 5:3 ומשחק חסר מול מכבי ראשל"צ) בלט הפיבוט מרקו קמפר.

מכבי דימונה - א.ס. רמת השרון 37:28

בדימונה מינו בשבת את המאמן הקרואטי דאמיר אקליץ', שהדריך בעבר את הנבחרות הצעירות של ישראל - והוא צפוי להצטרף במהלך הימים הקרובים. דימונה רושמת הפסד תשיעי, ורמת השרון עם רצף של 4 ניצחונות ומעלה את מאזנה ל-11 נקודות (כמו מכבי ראשון לציון הרביעית).

בני הרצליה - מ.כ באר שבע 28:25

בעונה שעברה, במחזור האחרון, באר שבע ניצחה את הרצליה והעפילה לראשונה בתולדותיה לפליאוף העליון. הערב, ניצחון החוץ של הבאר שבעים (השלישי שלהם, לעומת תיקו ו-5 הפסדים) מעניק להם תקווה להביט מעלה אחרי פתיחת עונה לא טובה. הרצליה מנגד מתבוססת במקום הלפני האחרון עם שני ניצחונות ו-7 הפסדים, והיא מקדימה ב-4 נקודות בלבד את דימונה האחרונה שטרם השיגה נקודה. בשורות באר שבע הצטיינו מילוש בואישיץ' 8 שערים, סטפן ציריץ' 7, גיא כהן 5, ואלדר שיקלושי שסיפק 12 עצירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully