וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם היו קוראים לי סם אלדריסיו, הייתי מאמן היום את מנצ'סטר יונייטד"

סם אלרדייס מתוסכל מ"השתלטות המאמנים הזרים" על הכדורגל האנגלי: "הדרך הכי טובה לקבל עבודה בפרמיירליג - לשנות את שמך"

עריכת וידאו: ניר חן

גווארדיית המאמנים הוותיקה של הכדורגל האנגלי נדחקת החוצה מהפרמיירליג, ונראה שיש לה הרבה מה לומר בנושא. הערב (שני) אחד מנציגיה, סם אלרדייס, מתח ביקורת על "השתלטות הזרים", לדבריו, על הכדורגל האנגלי, בדגש על הפרמיירליג.

"בימינו, הדרך הכי טובה לקבל עבודה בתור מאמן בפרמיירליג היא לשנות את השם שלך לשם זר, משהו אקזוטי, ספרדי כזה. תמיד אמרתי שאם היו קוראים לי 'אלרדיסיו' ולא 'אלרדייס', הייתי מאמן כיום את מנצ'סטר יונייטד", אמר היום (שני) ל-"Talksport".

עובדתית, "ההשתלטות" אליה מתכוון אלרדייס ניכרת רק באופן חלקי. 11 מתוך 20 המאמנים בפרמיירליג העונה הם זרים, ובמועדונים הגדולים - פרט לצ'לסי היוצאת דופן שמעסיקה את פרנק למפארד - מאיישים את המשרות בעיקר לא אנגלים.

זו לא הפעם הראשונה שאלרדייס בן ה-65, שאימן לאחרונה את אברטון עד שעזב במאי 2018, מתבטא כך נגד המאמנים הזרים בפרמיירליג. אחרי שפוטר מאברטון אמר לתקשורת האנגלית ש"משום מה, באנגליה נוטים לחשוב שהמאמנים הזרים טובים ממקביליהם האנגלים. כולם התחילו לקנות את השטויות הללו בשלב מסוים". בנוסף, הוא גם טען שהמאמנים הזרים "מדרדרים את הליגה מבחינה מקצועית, והופכים אותה למשעממת".

סם אלרדייס מאמן אברטון תמונות השנה. רויטרס
מתוסכל. אלרדייס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully