וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ברשיה: "הבעיה של באלוטלי היא שהוא שחור"

מאסימו סלינו התראיין לאור בעיית המשמעת האחרונה של החלוץ וסיפק ביטויים אשר ניתן לפרשם כגזעניים. המועדון: "בדיחה שלא הובנה כהלכה"

עריכת וידאו: ניר חן

האם הגזענות באיטליה שוב מרימה ראש? לאחר לא מעט אירועים השנה בסריה A, נראה שהפעם את השערוריה התורנית סיפק נשיא ברשיה מאסימו סלינו, שהתבטא בצורה שנויה במחלוקת כלפי החלוץ שהוא עצמו החתיים בקיץ, מריו באלוטלי.

החלוץ שחתם הקיץ בברשיה לא נכלל השבוע בסגל קבוצתו למשחק נגד רומא, לאחר שסולק מהאימון שקדם למשחק על ידי המאמן פביו גרוסו. סלינו התראיין לגבי באלוטלי ואמר: "מה אתם רוצים שאומר עליו? הוא מרגיש קודר (השתמש במילה nero, המקבילה ל'שחור'), הוא מנסה לסדר את ענייניו אבל יש לו קשיים. אסור לנו לחשוב ששחקן אחד לבד יציל אותנו, זה יהיה שגוי".

שחקן ברשיה מריו באלוטלי. GettyImages
במרכזה של שערורייה נוספת. מריו באלוטלי/GettyImages

בתקשורת באיטליה ייחסו חשיבות רבה לבחירת המילים של הבעלים שהשתמש במילים 'nero' ו-'schiarirsi' שבצורה כזו או אחרת עשויים לשמש כביטויים הקשורים בשיח גזעני, כשניתן לפרש את המשפט גם כ-"הוא שחור והוא מנסה לגרום לעצמו להיראות בהיר".

הבעלים התייחס גם לציפיות מהחלוץ בתחילת העונה: "הבאתי את באלוטלי בגלל שחשבתי שהוא יהווה ערך מוסף, אבל במקום זה הוא הופך לנקודת חולשה. הוא צריך לתת תשובות על המגרש ולא ברשתות החברתיות".

הנהלת ברשיה שחררה הצהרה בתגובה לשערוריה שהתתפתחה ברשתות החברתיות: "בעקבות דבריו של נשיא המועדון מאסימו סלינו לגבי שחקנינו מריו באלוטלי, מועדון ברשיה מעוניין להבהיר כי מדובר כמובן בבדיחה שלא הובנה כהלכה, בניסיון להוריד מעט מהדרמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully