וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה: "מעולם לא הרגשתי עוינות במדריד, זה הבית השני שלי"

מנכ"ל חברת COSMOS ובלם ברצלונה סיכם את גביע דייויס וסיפר: "אם ארגנטינה הייתה עולה לחצי הגמר, מסי היה מגיע לעודד"

סרטון באדיבות גביע דייויס

יממה אחרי סיום גביע דייויס, שסוכם בסך הכול באופן מוצלח, התראיין היום (שני) האחראי על שינוי הפורמט ומנכ"ל חברת COSMOS ג'רארד פיקה. בלם ברצלונה דיבר על שינוי הפורמט וגם על הצפייה המשותפת של שחקני אלופת ספרד במשחקים לפני המשחק שלהם מול לגאנס בשבת.

"זה היה כיף גדול כי ביום שישי היה רבע הגמר בין ארגנטינה לספרד, היינו במלון ממש ליד מדריד לקראת המשחק שלנו מול לגאנס וכולנו צפינו במשחקים, וברור שגם מסי צפה איתנו", סיפר פיקה, "כמובן שאם ארגנטינה הייתה עולה לגמר, אז ליאו היה מגיע. בסופו של דבר ספרד ניצחה וזה היה ממש כיף. אני חושב שהייתה התמודדות מדהימה שהוכרעה במערכה האחרונה של המשחק האחרון. מסי אוהב מאוד טניס ואוהב לתמוך במדינה שלו אז אם ארגנטינה הייתה עולה לחצי הגמר, אני בטוח שהוא היה מגיע".

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה עם בת זוגו שאקירה בגביע דייויס. רויטרס
פיקה ושאקירה במהלך הגמר/רויטרס

פיקה הוסיף: "אנחנו נרגשים ושמחים מאוד מכל הטורניר ומזה שספרד זכתה כמובן. יש דברים שאנחנו צריכים לשפר, כמו הלו"ז של הטורניר במהלך השנה, אבל יש לזה פתרון פשוט. תמיד אהבתי ספורט ובמיוחד טניס ועקבתי אחרי זה מקרוב. לפני כן, היו מקדישים לגביע דייויס ארבעה שבועות וניסיתי להיות אקטיבי כדי לשנות דברים. הראשון שדיברתי איתו על התכנית שלי היה אבא שלי שאמר לי שזה בלתי אפשרי וזה לא יהיה גביע העולם של הטניס".

על העובדה שנכון לשנה הראשונה הפרויקט לא החזיר את כל ההשקעה האדירה אמר פיקה: "אני מודע לזה שבשנים הראשונות יהיו הפסדים ומהשנה הרביעית התחזיות אומרות שנהיה במקום טוב יותר. אסור לשכוח שלקחנו את הפרויקט הזה ל-25 שנים". פיקה נשאל גם האם יש סיכוי שיהיה נשיא ברצלונה בעתיד ואמר: "נכון לעכשיו אני נהנה מאוד לשחק ורוצה לשמור על הרגליים שלי בריאות כמה שאפשר".

פיקה התייחס גם לשאלה האם יש מתיחות בינו לבין האנשים במדריד, שם נערך טורניר הדייויס, ואמר: "אני מגיע למדריד כבר 16 שנים ומעולם לא נתקלתי בפרצוף כועס או איזו מחווה שלילית. היריבות בין מדריד לברצלונה היא דבר אחד ואנושיות זה דבר שני. תמיד הרגשתי נוח מאוד שם ומדריד היא הבית השני שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully