וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "המטרה שלי היא לשחק ככל שאוכל"

השוויצרי התראיין לתכנית בוקר בארה"ב: "לא יודע איך תיראה הפרישה שלי ומה אעשה". על המשפחה: "רק לאחד יש כישרון לטניס"

סרטון באדיבות גביע דייויס

רוג'ר פדרר התארח היום (שני) ב"today show", תכנית בוקר בארצות הברית ודיבר על מספר נושאים שלאו דווקא קשורים ישירות לטניס, אלא לחיים מסביבם.

ראשית דיבר הטניסאי על השקעה שלו בחברת נעליים שוויצרית, אותן ינעל החל מהשנה הבא ואמר: "אני משקיע בחברת נעליים, חשבתי שזה יהיה זמן מוצלח בשבילי כי אני אוהב אופנה. כל הזמן שואלים אותי איך תהיה הפרישה שלי ומתי היא תגיע, אבל רוצים שאני אמשיך לשחק ככל שאפשר וזו גם המטרה שלי. אני לא יודע איך תיראה הפרישה שלי, ברור שאנשים רוצים לדעת מה יהיה אחרי הטניס, אבל זה לא המקרה כרגע". בבדיחות הדעת הוא הוסיף: "אני לעולם לא אפרוש".

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
"קשה לי להיות רחוק מהילדים למשך שבוע". פדרר/GettyImages

על חיי המשפחה שלו כאב לשני זוגות תאומים ובעל אמר: "הילדים ואשתי בדרך כלל מגיעים איתי 80% מהזמן ואני אבא שרוצה להיות סביבם כל הזמן. זה קשה לי להיות רחוק מהם במשך שבוע. עוד מעט נצא לחופשה ביחד ונהנה כל כך. לאחד מהם יש כישרון טניס, השלושה קצת פחות בעניין. רציתי שהילדים ישחקו טניס כי כל החברים שלנו משחקים טניס עם הילדים שלנו וזה היה יכול להיות די מביך אם דווקא הילדים שלנו לא יידעו לשחק".

פדרר סיפר גם על רגע פחות נעים בקריירה שלו כשנפצע אחרי חצי גמר אליפות אוסטרליה ב-2016, בו הפסיד 6:1, 6:2, 3:6, 6:3 לנובאק דג'וקוביץ': "הפסדתי בחצי הגמר באליפות אוסטרליה, התעוררתי בבוקר והייתי עייף מאוד. הילדים שלי הלכו לבריכה בבוקר. התעוררתי בעשר והם חזרו בדיוק, התווכחתי איתם אם הם יילכו למקלחת או יעשו אמבטיה והילדות רצו מאוד אמבטיה אז הן כמובן ניצחו ועשיתי להם אמבטיה. פתחתי את המים וכשהסתובבתי שמעתי קליק בברך וחשבתי שזה מוזר. הלכתי איתם לגן החיות אחרי הצהריים ופתאום אני צולע וזה היה מוזר. הלכתי לרופא והתברר שיש לי קרע במיניסקוס ואני צריך לעבור ניתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully