וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה מאושרת, נדב זילברשטיין: "רוצים מאוד להתקדם כמועדון"

25.11.2019 / 9:31

הכתומים העפילו בפעם השנייה בתולדותיהם לחצי גמר גביע המדינה, והמאמן שפספס את הפעם הראשונה חגג: "זה סוג של סגירת מעגל. אנחנו רוצים לבנות מסורת ולעשות קפיצת מדרגה. מה שעשינו השבוע מלמד על דרך טובה"

עריכה: ניר חן

בווידאו: מספרי ליגת העל

עירוני נס ציונה העפילה אמש (ראשון) לחצי גמר גביע המדינה אחרי ניצחון משכנע 86:97 על הפועל גלבוע/גליל בלב המושבה. הקבוצה של נדב זילברשטיין הוליכה כבר ב-17 נקודות יתרון ברבע הראשון, ראתה את היריבה חוזרת להתמודדות ומצמקת עד ל-4 נקודות בלבד, אך סגרה עניין בדקות הסיום. ג'ף וויטי רשם עוד משחק מפלצתי עם 20 נקודות, 17 ריבאונדים ו-5 חסימות.

עבור נס ציונה הייתה זו העפלה שנייה לחצי גמר הגביע. הראשונה היתה בעונת 2015/16, אז פוטר זילברשטיין במהלך העונה והוחלף בעופר ברקוביץ', שלבסוף ירד עם הקבוצה לליגה הלאומית. אמש, כשהניצחון היה מובטח, שחרר זילברשטיין צעקת ניצחון וחגג עם אנשי הקבוצה.

"זה סוג של סגירת מעגל וזה נחמד, אבל יותר חשוב מזה, אנחנו מאוד רוצים להתקדם כמועדון", סיפר מאמן הכתומים לוואלה! ספורט. "סימנו לעצמנו כמטרה לעשות פיינל פור של הגביע. השגנו השבוע שתי מטרות, השנייה הייתה לעלות שלב באירופה. מאוד חשוב לנו כמועדון לבנות מסורת ולעשות עוד קפיצת מדרגה. הקהל עשה עבודה מדהימה ודחף אותנו, גם בקפריסין להביא כל כך הרבה אוהדים זה לא עניין של מה בכך. אנחנו קבוצה טובה, יש לנו הרבה לאן להתקדם, הרבה לאן לשאוף, אבל אנחנו צריכים להישאר צנועים ולהמשיך לעבוד קשה, שום דבר לא יבוא לנו בקלות".

על הכוח של הקבוצה העונה הוסיף המאמן: "כל עונה יש לה את החיים שלה, אבל אנחנו קבוצה טובה, מחוברים מאוד, אנשים מצאו את המקום שלהם בתוך הקבוצה. זה בא לידי ביטוי במשחק, היה לנו שבוע מאוד קשה, גם פיזית אבל בעיקר מנטאלית כי היינו צריכים להכין את עצמנו לשלושה שיאים בשבוע. מה שעשינו מלמד על דרך טובה. דיברנו המון השנה על יציבות ולנצח את רוב המשחקים שהם ברמה שלנו, מה שבשנה שעברה עשינו חצי חצי, וכבר הקרבנו משחק בבאר שבע שלא היינו צריכים להפסיד, ואנחנו צריכים לתקן את זה במשחקים אחרים. החוכמה זה לבוא בשבוע הבא נגד גלבוע ולשמור על הבית".

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
בינתיים זה נראה טוב. זילברשטיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully