וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה מודה: "ליברפול נראית בלתי ניתנת לעצירה כרגע"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי מכין את הקרקע לאיבוד התואר? "מצפים שנזכה בשבע אליפויות רצופות עם 200 נקודות בעונה. זה לא עובד ככה"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התקציבים הגבוהים ביותר בפרמיירליג

הפער בין ליברפול למנצ'סטר סיטי נותר על תשע נקודות גם אחרי מחזור הפרמיירליג האחרון, וממחזור למחזור נראה שהאלופה הנוכחית עלולה לסיים את העונה הזו כאלופה היוצאת. "ליברפול נראית בלתי ניתנת לעצירה כרגע", הודה פפ גווארדיולה. "הקבוצות שלי תמיד מנסות לעשות את הטוב ביותר, אם נאבד את התואר ננסה בעונה הבאה. זו לא תהיה הפעם הראשונה ב-100 השנים של מנצ'סטר סיטי שהיא מאבדת אליפות. לא אפרוש אם זה יקרה, אבל אהיה מאוכזב".

כשנשאל האם זכייה באליפות העונה, אחרי פיגור כל כך גדול, תהיה ההישג הגדול ביותר שלו, אמר פפ: "ההישג הכי גדול שלי בפרמיירליג היה העונה שעברה, בלי ספק. אני לא חושב על אליפות בחודש נובמבר. כשאראה שהקבוצה שלי לא נלחמת או משחקת ללא רוח, אודה בכך. בשלוש וחצי העונות שאנחנו ביחד אפשר להגיד ששיחקנו טוב או רע, אבל אף פעם לא הרמנו ידיים".

כדוגמא לעולם הספורט הדימני, הזכיר מנג'ר הסיטיזנס את חברו, הגולפאי טומי פליטווד, שרשם ניצחון ראשון השנה רק בשבוע שעבר: "זה נראה כאילו אם זכינו בשתי האליפויות קודמות, אנחנו צריכים לזכות עכשיו בשבעה תארים ברציפות ולהשיג 200 נקודות כל עונה. זה לא עובד ככה ברמה הגבוהה הזו. טניסאים מפסידים, ובגולף, טומי פליטווד לא תמיד מנצח בטורנירים".

בנג'מין מנדי השמיע דברים דומים: "כרגע אנחנו עדיין אלופים, נילחם עד הסוף כי המאבק עדיין לא הסתיים. נותרו עוד הרבה משחקים, הכל יכול לקרות. אסור לנו לחשוב על קבוצה אחרת, אם נעשה עבודה טובה אז נסתכל על הטבלה בסיום העונה ונראה".

פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי, על רקע פרנק למפארד מאמן צ'לסי. רויטרס
עדיין לא מרים ידיים. פפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully