וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן: "כל משחק במכבי תל אביב הוא גמר, אנחנו רגילים ללחץ"

25.11.2019 / 7:31

דריכות במכבי תל אביב לקראת רבע גמר גביע המדינה (21:00, ספורט5): "נצטרך לגרום להפועל ירושלים להרגיש לא בנוח". טיילר דורסי: "משחק גדול, צריך לתקן את הטעויות בהגנה ולהגן על הבית"

עריכה: ניר חן

בווידאו: מספרי ליגת העל

אחרי שני הפסדי חוץ ביורוליג תחזור הערב (שני, 21:00, ספורט 5) מכבי תל אביב ליד אליהו כשתפגוש את הפועל ירושלים ברבע גמר גביע המדינה. הצהובים מגיעים למשחק כשהם רוצים לחזור למעמד חצי הגמר, שייערך באולמם הביתי, אחרי שאשתקד הודחו ברבע הגמר על ידי מכבי ראשון לציון.

המאמן יאניס ספרופולוס בחר שלא להלביש לקראת המשחק את הסנטר טאריק בלאק והגארד אלייז'ה בריאנט. הראשון סובל מפציעה קלה בברכו שבעקבותיה נח בשלבים ארוכים במשחק נגד ברצלונה ביום שישי האחרון, ובקבוצה החליטו לתת לו לנוח כדי להחלים ממנה. טיילר דורסי הועדף על בריאנט בשל המשחק המצוין שרשם נגד ירושלים בליגה בחודש שעבר.

"זה משחק גדול בשבילנו, אנחנו צריכים שכולם יגיעו, במיוחד האוהדים וימלאו את האולם", אמר דורסי אמש, "אחרי מסע המשחקים הארוך הזה, אנחנו שמחים לחזור הביתה. מה שקרה השבוע לא משפיע עלינו, הפסדנו שני משחקי חוץ, ועכשיו זה הזמן להגן על האולם הביתי, זה משחק גדול כדי להתחיל להגן על הבית. שיחקנו נגד ירושלים פעמיים העונה, אנחנו מכירים אותם, הם מכירים אותנו, זה ייגמר בטקטיקה ומי משחק טוב יותר, אין הכנות מיוחדות. במשחקים האחרונים היו לנו הרבה טעויות בהגנה, ואנחנו צריכים לתקן את זה במשחק נגד ירושלים ובמשחקים הבאים".

טיילר דורסי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הועדף על בריאנט בגלל המשחק מצוין נגד הירושלמים בחודש שעבר. דורסי/ברני ארדוב

"אנחנו כבר מכירים את ירושלים טוב יותר, את מה שהם עושים, אבל הם מכירים אותנו באותה מידה", התייחס ג'ייק כהן להתמודדות, "זה מבחן, אבל זה מרגש, משחק גביע, כל המתח יהיה שם. הולך להיות כיף. אנחנו חייבים להאט את ההתקפה של ירושלים, יש להם הרבה שחקנים טובים, אם נוציא אותם מהקצב שלהם נעשה עבודה טובה, נצטרך לגרום להם להרגיש שלא בנוח. השבוע האחרון לא הלך כמו שרצינו, שיחקנו מול שתי קבוצות טובות, חזרנו עם הרבה דברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם. אם נלמד לקח מהשבוע האחרון, נהיה במצב טוב. כל משחק במכבי הוא גמר, אין כאן הפסקה, אנחנו רגילים ללחץ ובאים לנצח את המשחק".

אתמול בצהריים נפתחה מכירת הכרטיסים לקהל הרחב ונכון להבוקר נותרו מעל 1,500 כרטיסים ליציעי מכבי תל אביב. במועדון מעריכים שיד אליהו יתמלא בסופו של דבר והשחקנים יקבלו את הדחיפה במשחק החשוב.

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. ברני ארדוב
אין הפתעות. ג'ייק כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully