וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן מעבירה הילוך בניסיון הארכת חוזהו של קיליאן אמבפה

האלופה מוכנה להשוות את שכרו של ילד הפלא לזה של ניימאר, על רקע העניין המתמיד ממדריד. החלוץ: "מסי צריך לזכות בכדור הזהב"

צילום: רויטרס

בווידאו: החגיגות של אוהדי פלמנגו

פריס סן ז'רמן האיצה את המגעים עם קיליאן אמבפה בניסיון להאריך את חוזהו, כך טוענים ב"לאקיפ" הבוקר. על רקע חוסר הנכונות של ניימאר להישאר, מבינים באלופה כי יצטרכו לעשות הכל כדי להשאיר את הכוכב הצעיר שלהם, השחקן האהוב ביותר במועדון.

לאמבפה חוזה עד 2022, אולם העניין המתמיד מריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי גרם לראשי הקבוצה להעביר הילוך במשא ומתן. בסיומו, ככל הנראה, יקבל הכוכב הגדול משכורת שווה לזו של ניימאר. הצדדים החלו בשיחות לפני מספר שבועות, לאחרונה נרשמה התקדמות ממשית אולם במשפחתו של אמבפה עדיין לא השתכנעו לגמרי שפריס סן ז'רמן היא המקום הנכון עבור החלוץ בשנים הקרובות.

מי שהיה רוצה לראות את אמבפה נפרד מטוכל ופ.ס.ז' ומגיע לשחק איתו, הוא אדן הזאר. הבלגי של ריאל מדריד אמר ל"לה פריסיאן": "תוך כמה שנים הוא יהיה השחקן הטוב בעולם, הוא כישרון נדיר. אם הוא ימשיך ככה, קיליאן ייזכר כאחד הכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה. כל שחקן חולם לשתף פעולה עם הטובים ביותר, אז אם מחר תהיה לי הזדמנות לסייע בהבאתו לריאל מדריד, ברור שאנסה לעשות את זה, אבל אני לא חושב שמישהו ישאל את דעתי".

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
יש התקדמות. אמבפה/רויטרס

אמבפה דורג רביעי בשנה שעברה במרוץ לזכייה בכדור הזהב והסתפק בפרס קופה, המוענק לשחקן הצעיר הטוב ביותר (עד גיל 21). גם השנה עשוי אמבפה בן ה-20 לקטוף את הפרס הזה, אבל כדור הזהב מבחינתו צריך להגיע לידיים של איש אחד בלבד: ליאונל מסי. בראיון ל"דר שפיגל" הגרמני קבע אמבפה: "מבחינה אישית, מסי היה הטוב ביותר השנה".

חלוץ נבחרת צרפת, שכבש 33 שערים ב-29 משחקי ליגה והוביל את פריס סן ז'רמן לעוד אליפות בעונה שעברה, התייחס גם למצבו האישי ולספקות המתעוררים בו אפילו כעת, אחרי שחזר מפציעה והבקיע תשעה שערים ב-12 משחקים העונה. "לפעמים אני מודאג", אמר אמבפה. "אם אתה נכשל כשחקן, יש לך תהיות. זה מפחיד. ואם אתה פתאום מפסיד משחק גדול, אתה שואל את עצמך: האם זה הסוף? אתה חושב לעצמך: היה נחמד, אבל עכשיו זה נגמר! זהו. לשמחתי זה לא נמשך יותר מדי. הדבר הכי טוב בכדורגל זה שאין לך זמן ליותר מדי מחשבות".

בעיתון הגרמני נשאל אמבפה גם על ידיעתו בשפה, לאור העובדה שתומאס טוכל מאמן אותו בפ.ס.ז', והשיב: "לצערי אני לא יודע מילים יפות בגרמנית, רק קללות. המאמן שלי תמיד זורק איזו קללה כשמשהו מציק לו".

קיליאן אמבפה, נבחרת צרפת, עם ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
לגביו אין לו ספק. קיליאן אמבפה עם ליאונל מסי במונדיאל 2018/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully