וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: אוגסבורג הביסה 0:4 את הרטה ברלין, מיינץ הדהימה את הופנהיים

הופנהיים עם הפסד ראשון (5:1 בבית) אחרי שישה ניצחונות ברציפות. הקבוצה מהבירה קרובה לקו האדום: פיליפ מקס (17), סרחיו קורדובה (26), אנדרה האן (52) ופלוריאן נידרלכנר (79) כבשו

יוטיוב

המחזור ה-12 והדי סוער ומרתק בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה אוגסבורג להביס 0:4 את הרטה ברלין ולהתרחק מאזור הסכנה. מאוחר יותר הופנהיים, שיצאה לפגרה במומנטום אדיר, הושפלה עם 5:1 ביתי על ידי מיינץ.

אוגסבורג - הרטה ברלין 0:4

המארחת עם ניצחון שלישי בסך הכול העונה ושני בבית. אוגסבורג עלתה ליתרון בדקה ה-17 משער של פיליפ מקס עם נגיחה יפה מתוך הרחבה וקבע 0:1. סרחיו קורדובה הכפיל בדקה ה-26. רונה יארסטיין ספג כרטיס אדום והותיר את הרטה ברלין בעשרה שחקנים בדקה ה-28. באופן מפתיע יארסטיין הוא שוער הרטה ברלין הראשון אי פעם שמורחק במשחק בונדסליגה. הקבוצה מהבירה שילמה ביוקר על הכרטיס האדום כשאנדרה האן קבע 0:3 בדקה ה-52 אחרי בישול של רני חדירה ופלוריאן נידרלכנר כבש את ה-0:4 מבישול של מקס בדקה ה-79.

רונה יארסטיין שוער הרטה ברלין מורחק. GettyImages
שוער הרטה ברלין הראשון אי פעם שמורחק בבונדסליגה. יארסטיין/GettyImages

הופנהיים - מיינץ 5:1

איזו תוצאה מדהימה. הופנהיים יצאה לפגרת הנבחרות במומנטום אדיר אחרי שישה ניצחונות ברציפות - הרצף הארוך בתולדות המועדון. למרות זאת ועל אף שמיינץ נותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-45 (בוטה באקו הורחק באדום ישיר), הכחולים פשוט התפרקו בבית והובסו בצורה משפילה. לוין אוזטונאלי (33), פייר קונדה מאלונג (62 ו-93) וז'אן פול בואטיוס (90) כבשו לזכות מיינץ, שנהנתה גם משער עצמי של פאבל קדרז'אבק (52). אנדריי קרמאריץ' רק צימק מעט את ההשפלה בדקה ה-83.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני מיינץ. GettyImages
וואוו מאיפה זה הגיע? שחקני מיינץ חוגגים ניצחון ענק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully