וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי שבה למקום השני עם 0:2 בחוץ על טולוז

בנדטו וראדוניץ' (שער בכורה) סידרו ניצחון שלישי ברציפות מול 10 שחקנים של המדורגת לפני אחרונה. 1:2 לבורדו של פאולו סוזה על מונאקו

פאולו סוזה מאמן בורדו. רויטרס
מהמקום התשיעי לרביעי. פאולו סוזה/רויטרס

המחזור ה-14 בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם חזרתה של מארסיי למקום השני בזכות 0:2 בחוץ על טולוז הלפני אחרונה. בורדו ניצחה 1:2 את מונאקו והתקדמה למקום הרביעי, בעוד סנט אטיין ומונפלייה נפרדו ב-0:0.

דריו בנדטו שחקן מארסיי חוגג שער. רויטרס
האיש של מארסיי. דריו בנדטו/רויטרס

טולוז - מארסיי 2:0

הקבוצה של אנדרה וילאש בואש רשמה ניצחון שלישי ברציפות וחזרה למקום השני, מרחק שמונה נקודות מפריס סן ז'רמן המוליכה. טולוז לא ניצחה את מארסיי ב-14 מפגשי הליגה האחרונים, ובבית לא עשתה את זה מאז פברואר 2007. היא קיוותה שזה יקרה הפעם, אבל הייתה בנחיתות מספרית מהדקה ה-41 בגלל הרחקתו של המגן סטבן מוריירה, שביצע עבירה ברוטאלית על בונה סאר, ולא הצליחה להחזיק מעמד. דריו בנדטו קיבל כדור נהדר מדימיטרי פאייה בדקה ה-76, עבר את השוער באטיסט רנה וכבש את השישי שלו העונה. המחליף הסרבי נמניה ראדוניץ', בעונתו השנייה במארסיי, חגג סוף כל סוף את שער הבכורה עם מבצע אישי בדקה ה-79, והשאיר את הסגולים במקום הלפני אחרון עם הפסד רביעי רצוף.

עוד בוואלה!

ליון ניצחה 1:2 את ניס, פ.ס.ז' עם יתרון דו-ספרתי בפסגה

לכתבה המלאה
פאבלו שחקן בורדו. רויטרס
שער שלישי העונה. פאבלו/רויטרס

בורדו - מונאקו 1:2

ניצחון יוקרתי לפאולו סוזה ושחקניו, שקפצו מהמקום התשיעי אל המקום הרביעי בליגה הצמודה (שמתחת לפריס סן ז'רמן). מונאקו, שניצחה רק פעם אחת בחוץ העונה, דווקא הובילה משער של האלג'יראי איסלם סלימאני בדקה ה-15, אבל הבלם הברזילאי פאבלו נגח את השוויון בדקה ה-29 והמבשל ניקולא דה פרוויל השלים מהפך עם פנדל בדקה ה-69, אחרי כדור חופשי שפגע ביד של סלימאני. החלוץ גם הורחק בצהוב שני בגלל נגיעת היד ומונאקו לא הצליחה לחזור ב-10 שחקנים.

סנט אטיין - מונפלייה 0:0

איסלם סלימאני שחקן מונאקו מורחק. רויטרס
ההסבר לא עזר. איסלם סלימאני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully