וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אריאל הרוש שמר על שער נקי בניצחונה של ספרטה רוטרדם

שוער הנבחרת נבחר לאיש המשחק ב-0:2 על ויטסה שחסרה את דסה הפצוע, וזכה למחמאות: "הראה מה הוא שווה". 79 דקות לרפאלוב בתיקו הדרמטי של אנטוורפן

אריאל הרוש שוער ספרטה רוטרדם. GettyImages
תשואות מהקהל. אריאל הרוש/GettyImages

אחרי שפתח בשער הנבחרת בהפסד 1:0 בצפון מקדוניה, אריאל הרוש רשם הערב (ראשון) משחק ליגה רביעי ברציפות (וחמישי בסך הכול) בין הקורות של ספרטה רוטרדם, ושמר על רשת נקייה לראשונה ב-0:2 הביתי על ויטסה. השוער הישראלי המשיך בהרכב למרות חזרתו מהרחקה של טים קורמנס וסיפק שתי הצלות טובות מול טים מטאבז' וקייסוקה הונדה היפני, כשגם הקורה באה לעזרתו בדקה ה-10. הקפטן בריאן סמטס הצטיין עם בישול ושער, וספרטה התקדמה למקום ה-11 בליגה ההולנדית. ויטסה, שחסרה את אלי דסה הפצוע בקרסולו ממשחק הנבחרת, רשמה הפסד רביעי רצוף ובכל זאת נותרה במקום החמישי.

באתר AD קיבל הרוש את הציון 7.5 ונבחר לאיש המשחק. "הוא היה השוער השני של ספרטה רוטרדם במשך תקופה ארוכה, אבל קיבל את ההזדמנות בעקבות ההרחקה של קורמנס. עכשיו קורמנס חזר, אבל הרוש הוא עדיין השוער הראשון, והיום הוא הראה מה הוא שווה".

אריאל הרוש שוער ספרטה רוטרדם. GettyImages
המשחק שיבטיח לו את המקום בהרכב גם לשבועות הבאים? אריאל הרוש בפעולה/GettyImages

* שלושה ימים אחרי שחזר להרכב אנטוורפן וגם כבש בפנדל בניצחון על גנט במשחק השלמה מהמחזור החמישי, ליאור רפאלוב פתח שוב מול אותה יריבה, כשהפעם קבוצתו חילצה 1:1 בחוץ בדקה ה-94 במסגרת המחזור ה-16 בליגה הבלגית. רומן ירמצ'וק האוקראיני כבש בדקה ה-13, רפאלוב הוחלף בדקה ה-79) והמחליף זיניו גאנו איזן בתוספת הזמן. אנטוורפן במקום הרביעי עם 28 נקודות - אחת פחות מגנט השלישית ושמונה פחות מהמוליכה קלאב ברוז'.

* אלון תורג'מן לא נכלל בסגל של אוסטריה וינה, שסיימה ב-0:0 בחוץ מול אדמירה ואקר בליגה האוסטרית.

* מוחמד בדארנה שיחק 12 דקות כמחליף בהפסדה הביתי של וינטרטור 2:0 לקריינס בליגה השנייה בשוויץ. אנס מחאמיד לא נכלל בסגל.

* שמואל שיימן נותר על הספסל של ונלו, שנחלצה מהמקום האחרון בהולנד עם 1:2 ביתי על טוונטה.

* אטרומיטוס, ללא טל כחילה שנותר מחוץ לסגל, ניצחה 1:2 את אופי כרתים בליגה היוונית בזכות שער בדקה ה-95 והתקדמה למקום השמיני.

(עדכון ראשון: 17:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully