וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לכדורגל מאמצת את עמותת "ילדים בסיכוי"

ההתאחדות החליטה על שיתוף הפעולה עם העמותה, הפועלת למען ילדי הפנימיות וצעירים ללא עוגן משפחתי. יושב ראש ההתאחדות אורן חסון: "זאת זכות עבורנו"

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ההתאחדות לכדורגל הודיעה על שיתוף פעולה עם עמותת "ילדים בסיכוי", זוכת פרס הנשיא להתנדבות. שני הגופים צפויים לקדם פרויקטים שיעניקו לילדי פנימיות ולצעירים ללא עורף משפחתי, העשרה בתחומי הספורט והקהילה ויצירת שיתוף פעולה כצוות על המגרש, שיקנה להם גם כלים ומודלים כהכנה לעתיד.

בישראל חיים כיום כ-10,000 ילדים ובני נוער אשר הוצאו ביוזמת רשויות הרווחה ממשפחות רשות יום המתמודדות עם מחלות קשות, תקופות מאסר, נטישה או יתמות. אותם ילדים, שחלקם חוו שנים ארוכות וקשות של הזנחה חיים בפנימיות ובמשפחות אומנה ברחבי הארץ. מדי שנה, לאחר תום לימודיהם בתיכון, זקוקים מאות בני נוער ליד מכוונת וסיוע בכל היבטי החיים.

אורן חסון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. אתר רשמי
"התחברנו לערכים של התכנית". אורן חסון/אתר רשמי

אורן חסון, יושב ראש ההתאחדות לכדורגל: "הבחירה למסד שיתוף פעולה ארוך שנים עם עמותת ילדים בסיכוי מגיעה מתוך אמונה גדולה של ההתאחדות בשילוב בין כדורגל, חינוך וחברה. התחברנו לערכים של התכנית, מצאנו נקודות השקה רבות ואני משוכנע כי להתאחדות לכדורגל תהיה תרומה גדולה עבור עמותת ילדים בסיכוי, ובעיקר עבור אלפי בני הנוער שנמצאים במסגרות השונות שלה. זאת זכות עבורנו שהפכה כבר מזמן לחובה".

ירון בראון, מנכ"ל עמותת ילדים בסיכוי: "צוות העמותה ואני בראשה, מודים להנהלת ההתאחדות על החיבוק החם והנכונות לקחת חלק בפעילות חשובה ומאד משמעותית שכולה טוב. אנו נרגשים להתחיל לקדם ביחד פעילויות נפלאות, כמו אירוע פתיחת שנה שנערך לאחרונה לצעירים מתכנית הבוגרים של העמותה בתא הכבוד באצטדיון רמת גן . ההתאחדות תסייע לנו גם בהפקת חגיגות בני ובנות מצווה שיגרמו לעוד ילד וילדה לחייך, וכן בפעילויות ספורטיבית לילדים, קידום הספורט אצל ילדות וצעירות שיקנו להן כלים לעתיד ועוד פעילויות שבטוחני שישפיעו על עתיד הצעירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully