וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "למדנו כבר לשחק בלי כספי". גם בלאק ובריאנט בחוץ

24.11.2019 / 18:55

מכבי תל אביב תפגוש את הפועל ירושלים מחוץ לגמר הגביע לראשונה אחרי 26 שנים, וכספי ייעדר מרבע הגמר (ב', 21:00, ספ' 5). ספרופולוס: "הוא עדיין מרגיש כאבים, נשמור אותו עוד יומיים לפחות". שני האמריקאים לא יהיו בסגל

עריכה: ניר חן

משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדורסל יינעלו מחר (שני, 21:00, ספורט 5) עם המשחק המרכזי בו תארח מכבי תל אביב את הפועל ירושלים. שתי הקבוצות נפגשו עד כה 15 פעמים בגביע המדינה, כשהמאזן עומד על 3:12 לטובת הצהובים, שניצחו במפגש האחרון בגמר 2017. הניצחון האחרון של ירושלים היה ביד אליהו, בגמר 2008, 89:93. המפגש האחרון שנערך שלא במעמד הגמר היה בעונת 1993/4, אז ניצחו הצהובים את ירושלים בחצי הגמר.

מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים ביורוליג, וכשהסגל שעומד לרשותו של יאניס ספרופולוס רחוק מלהיות מושלם. מלבד עומרי כספי, שיירשם להתמודדות אך לא יתלבש, טאריק בלאק סוחב פציעה קלה בברכו ולא יהיה בסגל, כמו גם אלייז'ה בריאנט. מצב הרוח בקבוצה שונה מהשבוע שעבר, אז היו בריצה של 12 ניצחונות, אך בצוות המקצועי מאמינים כי במשחק כל כך חשוב יוכלו השחקנים להתעלות ולחזור למסלול הניצחונות. במועדון פתחו היום את מכירת הכרטיסים גם לקהל הרחב, לאחר ש-7,000 כרטיסים נמכרו עד עתה.

שחקני מכבי תל אביב, עומרי כספי, יאניס ספרופולוס. לירון מולדובן
נרשם למשחק אך לא יתלבש. עומרי כספי/לירון מולדובן

מחזיקת הגביע מגיעה במצב רוח לא מרומם גם כן. אמנם ירושלים לא ברצף הפסדים, אך גם הניצחון שהושג על הפועל תל אביב בשבוע שעבר היה מול קבוצה פצועה ובצורה ממש לא משכנעת. במועדון מאמינים באיכות של השחקנים, ובכך שלמדו שיעור בתבוסה ביד אליהו בליגה לפני מספר שבועות, וכי באפשרותם להדיח את מכבי עוד לפני חצי הגמר. בר טימור, שלא שותף בכלל בהפסד בבורגוס, צפוי לחזור ולקבל דקות בגביע.

מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס אמר לקראת ההתמודדות: "כל משחק הוא משחק שונה מהקודם. בגביע ווינר זה עדיין היה שלב מוקדם בשבילנו, השני היה משחק ליגה, ועכשיו זה משחק נוק אאוט. משחק שונה לגמרי. אנחנו מכירים אותם, הם מכירים אותנו, הדבר הכי חשוב זה לבוא ולשחק חכם והכי טוב שאנחנו יכולים. לקרוא את מה שהם עושים, לחשוף את החולשות שלנו, ובהגנה לעצור את הדברים החזקים שלהם. כספי עוד מרגיש כאבים, הוא מרגיש טוב, נשמור אותו עוד יומיים לפחות בחוץ. עומרי הוא אחד השחקנים החשובים שלנו, ראיתם מה הוא יכול לעשות על הפרקט, למדנו לשחק כבר בלעדיו, אבל אנחנו מקווים שהוא יחזור בקרוב. זאת עונה ארוכה, ראיתם כמה היורוליג תחרותית, צריך לעבוד חזק ולעבוד קשה משחק אחרי משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully