וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: רוני אוואט מקווה לחזור לפעילות כבר ביום שלישי

24.11.2019 / 14:51

לאחר שנח מכל פעילות בשבוע האחרון בעקבות טיפול שעבר בלבו, מקווה המאמן לחזור לעבודה לקראת שלושה שבועות עמוסים שמצפים לקבוצה. "כולנו מקווים שרוני יקבל את האישור"

צפו בנייג'ל האסלביינק כובש במדי נבחרת סורינאם/יוטיוב

מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט ייפגש ביום שלישי הקרוב עם הרופא המטפל בו לבדיקה בסיומה יוחלט אם הוא רשאי לחזור לפעילות במועדון. אוואט נמצא כבר שבוע בחופשת מחלה על פי הוראת הרופאים וזאת בשל טיפול שעבר בלבו.

עד כה הרופאים לא ביקשו מהמאמן לחדול מעבודתו, ואוואט מצפה כי ביום שלישי יתבשר שהוא יכול לחזור לעבוד. עם זאת, מאחר שמדובר בעבודה עם לחץ גבוה, המאמן עוד רוצה לוודא שיש לכך אישור. בנוסף, לאוואט נקבעו שתי פגישות ייעוץ בתחילת החודש הבא עם שני פרופסורים מבתי החולים איכילוב ותל השומר על מנת שיחוו דעה על מצבו הרפואי ועל המשך פעילותו כמאמן קבוצת כדורגל בליגת העל.

הבעלים ג'קי בן זקן עוקב מקרוב אחר הנושא ומצוי בקשר רציף עם אוואט. בן זקן מתכוון לתת למאמן את מלוא הגיבוי בעניין ולא להאיץ בו לעשות דבר הנוגד את המלצות הרופאים. בשלב הזה מעביר משה אוחיון את האימונים אבל החל משבת הקרובה תיכנס אשדוד למקבץ של שבעה משחקים בשלושה שבועות ובמועדון יודעים שאוחיון לא יוכל להתמודד עם המעמסה הזו לבד. "כולם מקווים שרוני יקבל את האישור לחזור לעבודה ביום רביעי וגם אם בהתחלה הוא יזדקק למנוחה או לעבוד בצורה פחות אינטנסיבית, הוא עדיין יהיה שם וזה מה שחשוב", אמרו היום במועדון.

פלייר רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
העיקר הבריאות. רוני אוואט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully