וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון צפוי להמשיך לקמפיין נוסף בקפריסין

24.11.2019 / 14:34

אחרי שסיים את מוקדמות היורו במקום הרביעי בבית, רב"ש צפוי להמשיך עם הנבחרת גם למוקדמות מונדיאל 2022: "יש לנו שיחות טובות, נבחרת קפריסין התקדמה בשנתיים האחרונות, טוב לי כאן"

עריכת וידאו: ניר חן

חוזהו של רן בן שמעון כמאמן נבחרת קפריסין אמור להתחדש בקרוב. המאמן הישראלי אמור להמשיך באי השכן לקמפיין נוסף כשהפעם על הפרק מוקדמות גביע העולם 2022. בן שמעון סיים בשבוע שעבר את קמפיין מוקדמות היורו עם קפריסין כשהוא ממוקם רביעי בטבלת הבית. בניגוד לישראל, לבן שמעון לא מחכים המשחקים בפלייאוף היורו בחודש מארס כך שאין לו סיכוי להעפיל לאליפות אירופה.

רן בן שמעון, מאמן נבחרת קפריסין. רויטרס
"המשפחה שלי מאושרת. הרגלתי את עצמי לעבודה מסוג שונה מזה של מאמן קבוצה". בן שמעון/רויטרס

יחד עם זה העריך היום (ראשון) בן שמעון כי סיכוייו להמשיך כמאמן הנבחרת באי השכן גבוהים. "בתוך שבוע עד שבועיים אדע בדיוק איך זה נסגר", אמר. "יש לנו שיחות טובות על המשך הדרך המשותפת. אני מאוד רוצה להמשיך בנבחרת קפריסין. טוב לי כאן מכל הבחינות. המשפחה שלי מאושרת. הרגלתי את עצמי לעבודה מסוג שונה מזה של מאמן קבוצת כדורגל ואני חושב שנבחרת קפריסין התקדמה בשנתיים האחרונות".

בן שמעון מכיר היטב את נבחרת סקוטלנד מולה שיחק פעמיים עם קפריסין והוא לא פוסל אפשרות שישראל תפתיע בגלזגו."במשחק אחד הכל אפשרי. בניגוד למה שמראה הטבלה אני חושב שנבחרת ישראל התקדמה תחת אנדי הרצוג ומשחקת כדורגל שאני אוהב לראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully