וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני אדאמס: "לא רוצה שאף מאמן יאבד את עבודתו, אבל ארסנל לא משתפרת"

בלם העבר האגדי התראיין בתקשורת האנגלית והעביר ביקורת קשה על יכולת הקבוצה: "מישהו צריך לעשות סדר בהגנה, ומהר". על דויד לואיז: "מה הוא עושה? השחקנים ישנים"

יוטיוב

ארסנל רשמה אתמול (שבת) משחק ליגה חמישי ברציפות בו לא הצליחה לנצח, לאחר שחילצה 2:2 בתוספת הזמן נגד סאות'המפטון. הקדושים הוליכו פעמיים משערים של דני אינגס (8) וג'יימס וורד-פרוס אחרי שברנד לנו עצר לו פנדל (71) אבל אלכסנדר לקאזט שאיזן בדקה ה-18, הציל נקודה עבור ארסנל עם שוויון בדקה ה-96 אחרי שהשתלט על כדור רוחב של המחליף גבריאל מרטינלי ובעט אותו פנימה.

מי ששוב סופג את מירב הביקורות הוא המאמן אונאי אמרי, אשר בחודשים האחרונים גוברות הקריאות לפטרו מהמועדון הלונדוני. "זה באמת היה משחק רע", אמר בלם העבר האגדי של התותחנים, טוני אדאמס בסיום משחק התיקו של ארסנל מול סאות'המפטון. "אני לא רוצה שאף מאמן יאבד את מקום עבודתו, אבל הקבוצה לא משתפרת. הבוז של הקהל היה מוצדק".

"אני יכול לקחת קבוצה ולגרום לה להיראות הרבה יותר מאורגנת ממה שהיה אתמול", המשיך בלם העבר, ששימש כקפטן של ארסנל במשך 14 שנים. "מה דויד לואיז עושה? זה נראה כאילו השחקנים ישנים. יש חלוצים מצויינים אבל ההגנה נוראית. צריך שמישהו יעשה סדר בהגנה, ומהר".

אונאי אמרי מאמן ארסנל. רויטרס
חטף מאחד הסמלים הגדולים של התותחנים. אונאי אמרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully