וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: וארן וקריאף חוזרים לאימונים, קינדה בסימן שאלה

24.11.2019 / 9:58

וארן סובל מרגישות חוזרת אך ישוב לאימונים, גם קריאף יחזור לסגל למשחק מול הפועל תל אביב, קינדה ייבדק לקראת השבוע העמוס. מגבלת כרטיסים לבלומפילד

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים תחזור היום (ראשון) להתאמן לאחר חופשה קצרה. אנתוני וארן שסבל מרגישות יחזור לאימונים, בעוד אופיר קריאף אמור לערוך שבוע אימונים מלא ולחזור לסגל כבר במשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב. במקרה של וארן מדובר ברגישות חוזרת שמונעת ממנו להשתתף בלא מעט אימונים ומקשה עליו להיכנס לכושר גבוה. רוני לוי דחה את האסיפות הטקטיות עד לשלב בו יקבל את כל הסגל, כאשר במהלך השבוע ייתכן וייערך משחק אימון נגד קבוצת הנוער.

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי עם אלי אוחנה. קובי אליהו
חוזרים לעבוד. לוי/קובי אליהו

גדי קינדה ינסה לערוך במהלך השבוע אימונים מלאים, אך בשלב זה בבית"ר לא יכולים לומר אם יהיה כשיר למשחק. בצוות המקצועי לא מתכוונים להעלות בהרכב שחקנים שאינם ב-100 אחוז כשירות, היות והקבוצה תשחק שלושה משחקים במהלך השבוע, כאשר מעבר להפועל תל אביב בראשון היא תפגוש את חדרה ברביעי ואת מ.ס אשדוד ביום א' לאחר מכן. טל בן חיים עשוי לחזור ל-11, כאשר גם פרדי פלומן נמצא בתמונת ההרכב.

היום אמורים לאזול כל 7,000 הכרטיסים לאוהדי הקבוצה, כאשר הנהלת הפועל תל אביב כבר הבהירה כי לא יוקצו כרטיסים נוספים, על אף הביקוש. המשטרה הבהירה כי לא תאפשר לאוהדי בית"ר כניסה ליציעי אוהדי הפועל תל אביב וכי יהיה בידוק קפדני בנושא.

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב: סיכוי קלוש שעומר דמארי וניר לקס יהיו כשירים לבית"ר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully