וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: סיכוי קלוש שעומר דמארי וניר לקס יהיו כשירים לבית"ר

24.11.2019 / 8:20

השניים עדיין לא חזרו לאימונים לקראת המשחק בראשון הבא, גם בואטנג צפוי להחמיץ את המשחק. לעומתם, ספירובסקי כשיר ואמור לפתוח

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שאול אדם

הפועל תל אביב תערוך החל מהיום (ראשון) מחנה אימון בן שלושה ימים בשפיים, כחלק מהניסיון של ניר קלינגר לגבש את הסגל ולשפרו מקצועית. במסגרת המחנה תערוך מחר הקבוצה משחק אימון נגד הפועל ניר רמת השרון מהליגה הלאומית, בו קלינגר ימשיך לבחון אפשרויות שונות. פרט לפצועים יעמדו לרשותו של קלינגר כל השחקנים, כולל שחקני הנבחרות.

למרות זאת, רשימת הפצועים מדאיגה. עומר דמארי וניר לקס עדיין לא חזרו לאימונים והסיכוי שיהיו כשירים למשחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון הבא קלושים. גם עמנואל בואטנג לא בתכניות למשחק בשלב זה, אלא אם יפתיע בימים הקרובים. סטפן ספירובסקי חזר לכשירות מלאה ואמור לפתוח ב-11 של קלינגר.

היום אמורים לאזול כל 7,000 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי בית"ר ירושלים, ועל אף הביקוש לכמות נוספת, בהפועל הבהירו כי לא יקצו ולו כרטיס אחד נוסף לאוהדי בית"ר. המשטרה אף ביקשה להבהיר כי לא תאפשר לאוהדי בית"ר לשבת ביציעים מעורבים עם אוהדי הפועל תל אביב. עד כה הבטיחו מקומם כ-12 אלף אוהדים של הפועל תל אביב.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב עם סטפן ספירובסקי. אדריאן הרבשטיין
אחד ייעדר, השני יפתח. דמארי וספירובסקי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully