וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: לטאביוס וויליאמס התעמת עם אוהדים, שרון דרוקר המום

תקרית קשה בסיום התבוסה לנהריה בגביע: כוחות הביטחון מנעו תגרה המונית. המאמן: "הקהל מתוסכל בצדק, זה כואב לכולם". פרנקו: "באנו מוכנים מאוד"

עריכה: ניר חן

בווידאו: מספרי ליגת העל

את זה הפועל חולון לא ראתה בא: בתום שלוש הופעות רצופות בפיינל פור של גביע המדינה, הסגולים יראו אותו רק מרחוק, לאחר שהובסו הערב (שבת) בבית 90:67 בידי עירוני נהריה. הקהל המקומי התקשה להכיל את התוצאה וקרא למאמן שרון דרוקר להתפטר, בעוד הצפוניים חוגגים עלייה לחצי הגמר בפעם הראשונה מאז 2009.

לאחר סיום המשחק, מחוץ לאולם, אירעה תקרית חמורה כשכמה מאוהדי חולון המתינו לשחקנים וקיללו אותו. לטאביוס וויליאמס שלח יד לעבר אחד מהם, והרוחות התלהטו, עד שרק התערבות של כוחות הביטחון מנעו תגרה המונית. במועדון מתכוונים לברר את הסוגיה לפני שיכריעו כיצד לפעול.

"קשה להסביר את מה שקרה פה", אמר דרוקר. "אתה מתחיל לחשוב מאיפה זה בא ואיך זה קרה, דווקא אחרי תקופה טובה שבה הקבוצה הייתה בעלייה ונראתה יותר טוב, ובאנו היום והשארנו בחוץ את כל הביחד. עם כל סל שנהריה קלעה, הורדנו עוד ועוד את הראש. זה נגמר בתוצאה שלא צפיתי, שאף אחד לא צפה. זה כאב גדול לכולם. היינו משחק אחד מפיינל פור, ורצינו להיות שם. נהריה ניצחה בצדק. נכנסנו לאיזשהו לופ, ומה שלא ניסינו, זה פשוט נראה שהכדור לא נכנס".

בנוגע לקריאות נגדו הוסיף מאמן חולון: "הקהל מתוסכל, ובצדק, כמו כולנו. אנחנו עם הראש למטה. מאוד ציפינו ורצינו להגיע ליעד הזה. לא עשינו את העבודה שלנו. העבודה שלנו היא לאו דווקא לנצח, אלא להילחם, להרביץ, לעשות עבירות, וזה פשוט לא היה. שפת הגוף לא הייתה טובה. גם כשירדנו למחצית בפיגור של 12 נקודות, לא חשבתי שזה משהו שאנחנו לא יכולים לסגור, אבל לא היינו שם. לא הרגשתי את הנחישות".

אוהדי הפועל חולון. ברני ארדוב
שוב בלגן. אוהדי חולון/ברני ארדוב

המאמן המנצח, דני פרנקו: "אני שמח. אני יודע מה זה פיינל פור בגביע, הייתי שם עם לא מעט קבוצות, זה אירוע מרגש שכל קבוצה רוצה להיות בו, ועכשיו נהריה חוזרת אליו. זה כבוד גדול לעיר וליו"ר שלנו ניסים אלפסי, שלא נמצא איתנו וזה יחזק אותו. שיחקנו יחד, בשני צידי המגרש. באנו מוכנים מאוד. מבחינה טקטית הצלחנו לעשות הרבה דברים שרצינו. עמדה מולנו קבוצה איכותית עם מאמן מנוסה, והאתגר הזה חידד אותנו ועשה אותנו טובים יותר".

פרנקו התייחס גם לעימותים בין הרכז שלו דומיניק ווטרס לבין אוהדי היריבה, שבה שיחק בעבר. גם בעונה שעברה, כששיחק בנאנטר, הוא ניהל איתם טראש טוק במהלך המשחק בחולון. "דומיניק אומר שהמקום הזה מדליק והוא אוהב אותו. כל אחד ודרכו המטומטמת ליהנות... מה שהוא עשה כאן לא מקובל עליי, ולכן הוצאתי אותו. הוא שחקן יוצא מן הכלל, אבל זה הפריע לי, ואני רוצה שכולם יישארו צנועים ויבואו לשחק. אני מרגיש פה כמו בבית באופן מסוים, ואני לא אוהב שזורקים לי אבן על החלון בבית".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

שרון דרוקר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
בצרות. דרוקר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully