וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה התקרבה לברצלונה וריאל, אוסקר גרסיה עם ניצחון בכורה

דאבור לא נכלל בסגל של האנדלוסים, שניצחו 0:1 בוויאדוליד מפנדל של באנגה ושבו למקום השלישי. מאמן סלטה חגג ב-1:3 על ויאריאל בחוץ

אבר באנגה שחקן סביליה. GettyImages
הפנדל שלו הספיק. אבר באנגה/GettyImages

המחזור ה-14 בליגה הספרדית ננעל הערב (ראשון) עם משחק החוץ של סביליה, שחזרה למקום השלישי עם 0:1 בחוץ על ויאדוליד. מונס דאבור לא נכלל בסגל. אוסקר גרסיה השיג ניצחון ראשון עם סלטה ויגו (1:3 על ויאריאל בחוץ), אתלטיק בילבאו ניצחה 1:2 בדרבי הבאסקי את אוסאסונה ועלתה למקום החמישי, כשגם אלאבס חגגה בחוץ עם 0:2 על אייבר. קבוצת הבית היחידה שהשיגה נקודה היום הייתה אספניול, עם 1:1 מול חטאפה.

seperator

ויאדוליד - סביליה 1:0

האנדלוסים שוב לא הרשימו, אבל סופרים כבר שישה משחקי ליגה ללא הפסד, מהם ארבעה ניצחונות, והפער מברצלונה וריאל מדריד שוב עומד על נקודה בלבד. ג'ולן לופטגי, שלא מצא למונס דאבור מקום אפילו בסגל המורחב של 21 השחקנים, הציב את לוק דה יונג בחוד ולא קיבל ממנו תרומה כלשהי. נוליטו היה זה שסחט את הפנדל בדקה ה-13 לאחר עבירה של הקפטן המקומי חאבי מויאנו, והארגנטינאי אבר באנגה דייק מהנקודה הלבנה. סנדרו ראמירס הדביק כדור למשקוף בצד השני והמארחת נותרה ללא ניצחון ביתי על סביליה מאז אפריל 2010. לוקאס אוקמפוס העצבני הורחק בצהוב שני בתוספת הזמן ויחסר לסביליה מול לגאנס בשבוע הבא.

עוד בוואלה! ספורט

ספרד: ברצלונה נחלצה מפיגור וניצחה 1:2 את לגאנס

לכתבה המלאה
אוסקר גרסיה מאמן סלטה ויגו. GettyImages
השינוי עבד. אוסקר גרסיה/GettyImages

ויאריאל - סלטה ויגו 3:1

יאגו אספס סידר לאוסקר גרסיה ניצחון בכורה כמאמן בליגה הספרדית, כשסלטה חגגה בפעם השלישית ברציפות במפגשיה עם ויאריאל. האורחת הגיעה אחרי חמישה הפסדים רצופים, כולל ה-4:1 לברצלונה בבכורה של מאמן מכבי תל אביב לשעבר, והשיגה ניצחון חוץ ראשון ב-2019. הקודם, אגב, היה גם הוא אצל ויאריאל (2:3 בדצמבר אשתקד). דניס סוארס הוסט לעמדה במרכז המגרש ובישל בדקה ה-54 לדני פיונה סיסטו, סמואל צ'וקווזה השווה עבור המארחת בדקה ה-59, אבל יאגו אספס החזיר את היתרון מקרוב (79) וחתם במתפרצת בה עבר את השוער בדקה ה-94. סלטה עדיין מתחת לקו האדום, אם כי רחוקה רק שתי נקודות מחוף מבטחים כעת.

איניאקי וויליאמס שחקן אתלטיק בילבאו. GettyImages
ניצחון יוקרתי בדרבי. איניאקי וויליאמס/GettyImages

אוסאסונה - אתלטיק בילבאו 2:1

משחק הדרבי בין שתי הקבוצות הבאסקיות הסתיים בניצחונה של האורחת, שהמשיכה ברצף הנהדר שלה במגרשה של אוסאסונה. בילבאו עלתה ל-0:1 עוד במחצית הראשונה, לאחר שבדקה ה-21 קיבל איניאקי וויליאמס כדור נהדר מאויהאן סאנסט ושלח כדור מדוייק לפינה הימנית. המארחת השיגה את שער השוויון במחצית השנייה כשצ'ימי אבילה מצא את הרשת בצורה נהדרת בבעיטה מהאוויר בדקה ה-76. שלוש דקות בלבד לאחר מכן, קנאן קודרו, שעשה את הפריצה שלו במדי אוסאסונה, ניצל ערבובייה ברחבה וכבש את שער הניצחון - אך לא חגג. בילבאו במקום החמישי.

משחקים נוספים

אספניול - חטאפה 1:1
לאספניול: וו ליי (45). לחטאפה: חיימה מאטה (3)

אייבר - אלאבס 2:0
לאלאבס: חוסלו (85 ו-91)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully