וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: צמד לשון וייסמן, שהגיע ל-20 שערים העונה בכל המסגרות

החלוץ חזר לעצמו, כולל שער נהדר בחצי-מספרת ב-1:4 של וולפסברגר על מאטרסבורג. גיא אסולין חזר לשחק כדורגל אחרי 20 חודשים

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות של נבחרת ישראל לאחר ההפסד לנבחרת פולין

ב-11 המשחקים האחרונים בליגה האוסטרית ובנבחרת ישראל מצא שון וייסמן את הרשת פעם אחת בלבד. הערב (שבת) חזר לעצמו חלוץ וולפסברגר, כשכבש צמד מול מאטרסבורג והעלה את מניין כיבושיו בליגה האוסטרית ל-14 - אחד פחות מילד הפלא של זלצבורג ארלינג הולנד. מדובר בשיא אישי חדש עבור וייסמן בליגה כלשהי, כשהקודם היה 12 כיבושים עבור מכבי נתניה בליגה הלאומית, ואנחנו בסך הכל בנובמבר.

וייסמן, שכבש רביעייה לרשת מאטרסבורג במפגש הקודם בין הקבוצות, מצא את הרשת בפעם הראשונה בדקה ה-24, כשהמשיך בחצי-מספרת נהדרת הגבהה של מיכאל לינדל. בדקה ה-58 השלים צמד, הפעם מבישול של רומנו שמיד, קבע 0:3 לוולפסברגר וחגג את שערו ה-20 העונה בכל המסגרות. בסיום, ניצחה קבוצתו 1:4 והיא מדורגת במקום השלישי עם 30 נקודות - תשע פחות מזלצבורג המוליכה.

* גיא אסולין חזר לשחק כדורגל אחרי יותר משנה וחצי (מאז מרץ 2018 במדי קייראט) כשקיבל 10 דקות כמחליף ב-2:2 הביתי של קבוצתו החדשה פולי יאש מול וולונטרי בליגה הרומנית.

* דן ביטון שיחק חמש דקות כמחליף בניצחונה של לודוגורץ 1:2 על לוקומוטיב פלובדיב במפגש בין הראשונה לשנייה בליגה הבולגרית. טאלב טואטחה לא נכלל בסגל ומאוויס צ'יבוטה לא שותף. לודוגורץ בלתי מנוצחת ועם תשע נקודות יתרון בפסגה.

* בירם כיאל ותומר חמד הפצועים לא נכללו בסגל של צ'רלטון, שסיימה ב-2:2 את משחקה הביתי מול קרדיף בליגת המשנה באנגליה ונמצאת במקום ה-13.

* ניר ביטון נותר על הספסל בניצחונה הקליל של סלטיק 0:4 על ליבינגסטון. ג'יימס פורסט, שיפגוש את ישראל בחודש מרץ עם נבחרת סקוטלנד בפלייאוף העלייה ליורו 2020, כבש צמד עבור המוליכה אחרי שערים של הקפטן סקוט בראון והצרפתי אודסון אדואר. חאתם עבד אלחמיד נעדר בגלל פציעה.

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של היברניאן, שניצחה 1:3 בחוץ את מאת'רוול בליגה הסקוטית והתקדמה למקום השישי.

* חן עזרא נותר על הספסל בניצחונה של אומוניה ניקוסיה 0:2 בחוץ על פראלימני, אצלה נעדר השוער בוריס קליימן מהסגל. אומוניה נותרה בפסגת הליגה הקפריסאית עם 21 נקודות מ-10 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully