וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר באמצע העונה ושינויים בפלייאוף: המהפכה שמתכננים ב-NBA

ב-ESPN טוענים שבליגה מתכוונים לקצר את העונה ל-78 משחקים, לאפשר למדורגת 10 להעפיל לפלייאוף ולבטל את הקונפרנסים מחצי הגמר והלאה

עריכת וידאו: ליר שפיגלר

בווידאו: החוזים הגבוהים בליגה העונה

האם ליגת ה-NBA בדרך למהפכה? ב-ESPN מדווחים היום (שבת) על הצעה שעשויה לצאת לפועל בעונת 2021/22, ולפיה יבוצעו שינויים גדולים בשיטת המשחקים ובמבנה העונה הסדירה והפלייאוף.

ראשי הליגה נמצאים כעת במגעים מתקדמים עם גופי השידור השונים כדי לסכם על עונה קצרה יותר שתכלול 78 משחקים (לעומת 82), ובמהלכה ייערך טורניר מיוחד, במנותק מהליגה הסדירה, בהשתתפות 30 הקבוצות. מנצחות ששת הבתים האיזוריים ושתי הקבוצות בעלות המאזן הטוב ביותר מלבדן יעפילו לשלב נוק-אאוט, כמו בטורניר ה-NCAA, עד אשר תוכתר מנצחת. הזוכה, כך נראה כעת, תקבל פרס כספי כלשהו. הטורניר, אותו דוחף אדם סילבר כבר מספר שנים, צפוי להיערך בחודש דצמבר.

שינוי נוסף יהיה בכל הנוגע לפלייאוף. המדורגות 7, 8, 9 ו-10 בכל קונפרנס בתום העונה הסדירה ייכנסו לטורניר בו השביעית תארח את השמינית, כשהמנצחת תדורג שביעית בפלייאוף; המדורגת תשיעית תארח את העשירית, והמנצחת תפגוש את המפסידה במשחק בין מדורגות 7 ו-8, בקרב על כרטיס נוסף לפוסט-סיזן, מהמקום השמיני.

כמו כן, הכוונה כרגע היא לדרג מחדש את הקבוצות שיגיעו לחצי גמר הפלייאוף, בלי קשר לקונפרנסים, וכך, באופן תיאורטי, סדרת הגמר תוכל להפגיש בין שתי הקבוצות הטובות בליגה, ולא בין אלופת המזרח ואלופת המערב. כל השינויים יצטרכו להיות מאושרים על ידי גופי השידור השונים, כמו גם על ידי ארגון השחקנים של הליגה.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס קוואי לאונרד מול שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. GettyImages
בפורמט העתידי, הקליפרס והלייקרס יוכלו להיפגש בגמר ה-NBA/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully