וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה טוענים: המשחק מול ברצלונה יקבע את עתידו של לוסיאן פאבר

ה-3:3 עם פאדבורן ערער מחדש את מעמדו של מאמן דורטמונד, שעלול להיות מפוטר עם הפסד בקאמפ נואו. רויס: "הבעיה היא אנחנו, לא הוא"

צילום: רויטרס

בווידאו: התהלוכה המרשימה של אוהדי פלמנגו לפני ההמראה לגמר הליברטדורס

זמנו של לוסיאן פאבר בבורוסיה דורטמונד הולך וקצר. לאחר ה-3:3 עם פאדבורן אמש (שישי), טוענים כעת בגרמניה שלמאמן השוורצגלבן נותר משחק אחד להציל את המשרה שלו, ולצערו הרב, המשחק הזה יפגיש אותו עם ברצלונה. על פי "בילד", הפסד בקאמפ נואו ביום רביעי הקרוב יסגור את הסיפור ויביא לפיטוריו של האיש שעלול למצוא עצמו שמונה נקודות מהפסגה בתום המחזור ה-12 בבונדסליגה.

ב"קיקר" נטען כי פאבר יקבל הזדמנות נוספת ועתידו יוכרע רק לאחר מפגש הליגה עם הרטה ברלין ובינתיים, לפחות על פני השטח, המאמנים עדיין מאמינים בשוויצרי. "הבעיה היא לא המאמן, אלא אנחנו", טען מרקו רויס. "ביום שישי בערב, אל מול 80 אלף איש, אנחנו חייבים לתת יותר. כל שחקן יהיה חייב לתת מעצמו כי בבית, אסור לנו להיראות ככה נגד אף קבוצה. אנחנו צריכים להתנצל בפני כל מי שהיה באצטדיון, אסור לנו לשחק ככה, כי זה היה חרא".

פאבר עצמו, שקיבל את הג'וב בקיץ 2018, נשמע כעוס גם כן לאחר המשחק בו חזרה קבוצתו מ-3:0 משפיל ל-3:3. "ננתח מה קרה כולם יחד. אי אפשר להמשיך ככה, המחצית הראשונה שלנו היתה אסון. הדבר החיובי היחיד הוא שחזרו מפיגור 3:0".

מאמן בורוסיה דורטמונד לוסיאן פאבר. רויטרס
משחק קשה מאוד בניסיון להציל את תפקידו. פאבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully