וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקפאת משכורות ומכירת כל הכוכבים: המשבר בנאפולי מעמיק

באיטליה מדווחים שהשחקנים לא קיבלו את משכורות אוקטובר. מרטנס וקאייחון עשויים להימכר בינואר. גם קוליבאלי ואינסינייה על הכוונת

אוהדי נאפולי מוחים נגד השחקנים באימון/טוויטר

פגרת הנבחרות השכיחה אולי במעט את המשבר הגדול בנאפולי, אבל לא העלימה אותו. כזכור, המועדון נמצא בכאוס גדול אחרי שהשחקנים החליטו להחרים מחנה אימון שהיה מתוכנן לאחר התיקו המאכזב של הקבוצה מול זלצבורג בליגת האלופות. הנשיא אורליו דה לורנטיס הבטיח להעניש ביד קשה את השחקנים שהיו מעורבים במרד הזה ועל פי כלי התקשורת הגדולים באיטליה, שחקני המועדון עדיין לא קיבלו את משכורות אוקטובר.

זאת בהמשך להבטחתו של דה לורנטיס לקצץ כ-25 אחוז ממשכורתם של השחקנים כעונש על החרם שלהם. כעת, השחקנים עשויים לתבוע את המועדון ומבקשים עזרה משפטית וכל זה מספר שעות לפני משחק החוץ שמצפה לקבוצה מול מילאן הערב (19:00).

שחקני נאפולי חוסה קאיחון, דריס מרטנס. רויטרס
שניהם עשויים להימכר כבר בינואר. מרטנס וקאייחון/רויטרס

אבל זה לא הכול. ב"גאזטה" מדווחים שדה לורנטיס מתכוון "לטהר" את הסגל משחקנים שלקחו חלק במרד ובגדו במועדון. השחקנים שהוזכרו בהקשר הזה הם קלידו קוליבאלי, אלאן, לורנצו אינסינייה, דריס מרטנס וחוסה קאייחון - הכוכבים הכי גדולים של הקבוצה.

חלק מהשחקנים עשויים להימכר בקיץ הבא, אבל למרטנס וקאייחון יש חוזה רק עד הקיץ, אך שייתכן מאוד שהם יימכרו כבר בינואר כדי שהמועדון לא ייאלץ להיפרד מהם ללא תמורה. על פי "טוטו ספורט", גם המאמן הוותיק קרלו אנצ'לוטי לא בטוח במעמדו וג'נארו גאטוזו כבר הוזכר כמועמד להחליפו בסוף השנה. המשבר הגדול מאחורי הקלעים משפיע כמובן גם על כר הדשא ונאפולי רושמת כבר חמישה משחקים רצופים בכל המסגרות ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully