וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "ויתרנו ברבע האחרון, נצטרך ללמוד מהמשחק הזה"

מאמן מכבי תל אביב ניסה להסיק את המסקנות מהתבוסה בברצלונה. מירוטיץ': "אני מאושר, זה ניצחון גדול בשבילנו"

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. AP
התאכזב מאוד מהמחצית השנייה. ספרופולוס/AP

מכבי תל אביב הובסה הערב (שישי) 96:73 על ידי ברצלונה במסגרת המחזור העשירי ביורוליג. הצהובים, שלא ממש הופיעו אל המחצית השנייה (27:53 לברצלונה ב-20 הדקות האחרונות), נותרו במאזן 4:6 ועם הידיעה שעכשיו מצפים להם משחקים נוחים יותר משני האחרונים במילאנו ובברצלונה. ניקולה מירוטיץ' היה נהדר אצל המנצחת עם 25 נקודות ו-14 ריבאונדים.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר אחרי המשחק: "היו שתי מחציות שונות לחלוטין. בראשונה היינו מפוקסים מאוד, עשינו את מה שרצינו לעשות, עקבנו אחרי תוכנית המשחק, התקפית והגנתית, הנענו את הכדור, לא נתנו לברצלונה להגיע להתקפות המעבר, שלטנו במשחק עם ההגנה הטובה שלנו.

"איך שתכננו לשחק את המשחק זו הצורה שבה שיחקנו במחצית הראשונה. במחצית השנייה המשחק השתנה לחלוטין, אפשרנו להם לקלוע 31 נקודות ברבע השלישי, לא היינו קשוחים בהגנה, עשינו עבירה אחת בלבד בתשע הדקות הראשונות של הרבע השלישי. זה מראה שהריכוז והקשיחות שלנו, ואיך ששיחקנו במחצית הראשונה, השתנה לגמרי במחצית השנייה.

"ברבע האחרון ויתרנו, זה משהו שאסור שיקרה שוב, אנחנו צריכים להילחם עד הסיום. זה משחק שאנחנו צריכים ללמוד ממנו, אנחנו חייבים לשמור על ריכוז 40 דקות, במיוחד כשאתה משחק נגד קבוצה טובה כמו ברצלונה בחוץ. אם אתה רגוע, ולא מוכן, האיכות שלהם תהרוג אותך מהר מאוד. אנחנו חייבים להיות מוכנים לקראת המשחק הבא".

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. אתר ברצלונה, אתר רשמי
"היה משחק משוגע ואווירה משוגעת". מירוטיץ'/אתר רשמי, אתר ברצלונה

מאמן ברצלונה סבטיסלב פשיץ' אמר: "השינוי בין המחציות היה רק בהגנה. הבנו אחרי המחצית הראשונה שאנחנו צריכים לשפר את ההגנה שלנו מול הגארדים שלהם ועשינו עבודה נהדרת. זה היה המפתח בשבילי. אם אנחנו עושים הגנה טובה נגד הפוינט גארד של היריבה, אז זה נותן מוטיבציה לכולם לשחק בהגנה, לשלוט בפיק אנד רול, לעשות את הרוטציות כמו שצריך, לשלוט בריבאונד. אחרי זה, כדורסל הוא משחק פשוט".

השחקן המצטיין ניקולה מירוטיץ' הוסיף: "היה משחק משוגע, אווירה משוגעת כאן בפלאו בלאוגרנה. במחצית ידענו שאנחנו צריכים לשפר את ההגנה שלנו אם אנחנו רוצים לנצח וזה מה שעשינו. כולם התעלו. שלטנו בריבאונד ובהתקפה שיחקנו אחד בשביל השני. לילה מדהים. אני מאושר, זה ניצחון גדול בשבילנו. הניצחון הזה משמעותי בשבילנו כי אנחנו יודעים שמכבי תל אביב משחקת כדורסל טוב וזה היה מבחן טוב בשבילנו. שיחקנו במשחק שעבר נגד פנרבחצ'ה, עכשיו מול מכבי תל אביב והמשחק הבא מול צסק"א. קבוצות גדולות. אנחנו מלאי מוטיבציה. אנחנו במומנטום טוב ורוצים להמשיך להשתפר כי יש לנו עוד הרבה לאן להשתפר כקבוצה. אנחנו בכיוון הנכון".

קורי היגינס, שקלע 15 נקודות, אמר: "זה ניצחון נהדר עבורנו. זה היה משחק על המקום הראשון אז רצינו לשמור על המומנטום ועל מאזן הבית המוצלח שלנו. רצינו לצאת חזק אל הרבע השלישי. היו לנו רבעים חלשים כבר העונה, אז היינו צריכים להגביר את האינטנסיביות שלנו ועשינו את זה וכך אתה מנצח. האוהדים היו מדהימים כמו תמיד, הם נתנו לנו דחיפה נוספת. פשוט מדהים לשחק לעיני האוהדים האלה, אני רק רוצה להודות להם".

עוד בוואלה!

יורוליג: ברצלונה הביסה 73:96 את מכבי תל אביב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully