וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילי רוטנשטיינר הכריז: "אנדי הרצוג יאמן את נבחרת ישראל נגד סקוטלנד"

22.11.2019 / 13:24

המנהל הטכני הבהיר: המאמן האוסטרי נחוש לעמוד במשימה בפלייאוף. שחקני הנבחרת מאוכזבים: "זו ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל". זהבי: "הזדמנות של פעם ב-20 שנה"

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חלום היורו של נבחרת ישראל ספג היום (שישי) עוד מכה קשה, עם היוודע פרטי ההגרלה של שלב הפלייאוף. הנבחרת קיבלה את ההגרלה הקשה ביותר שיכולה היתה לקבל על הנייר: היא תתארח בחוץ אצל סקוטלנד בחצי הגמר ב-31 במרץ, ואם תנצח במקום בו הפסידה 3:2 לפני שנה בליגת האומות, תתארח אצל סרביה או נורבגיה החזקות.

מיד לאחר ההגרלה הכריז המנהל הטכני של הנבחרות וילי רוטנשטיינר שאנדי הרצוג, שהמשך דרכו בנבחרת היה מוטל בספק, יעמוד על הקווים נגד סקוטלנד. גם הרצוג עצמו הבהיר שכל עוד זה תלוי בו, הוא נשאר ו"נחוש לעמוד במשימה". השניים נטלו חלק בכנס כדורגל של אימון צוות הנבחרות.

"אין דבר שלא נעשה בחודשים הקרובים כדי להבטיח שנגיע במצב הטוב ביותר למשחק כל כך חשוב", אמר אנדי הרצוג. "אני מלא ביטחון ביכולות שלי להוביל את הנבחרת להישג, מלא מוטיבציה ומחכה כבר לרגע בו נתחיל את ההתכנסות ונתייצב לאחד מרגעי השיא של הכדורגל הישראלי. החל מהיום אני מתכוון ללמוד כל פרט בקשר לסקוטלנד וכמובן לחשוב איך לתקן ולשפר כל בעיה שהיתה אצלנו. היריבה לא פשוטה, גם העובדה שמדובר במשחק חוץ אינה מקלה, אבל יש לנו שחקנים שמודעים לגודל הרגע ולהזדמנות שנפלה בחלקם. זאת תהיה מלחמה מהדקה הראשונה עד לאחרונה. כאשר מדינה שלמה תהיה אתנו, החלום עשוי להפוך למציאות".

וילי רוטנשטיינר עם מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג. לילך וייס, עיבוד תמונה
שניהם נשארים. רוטנשטיינר עם אנדי הרצוג, היום/עיבוד תמונה, לילך וייס
מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג. לילך וייס, עיבוד תמונה
חוזר לעבוד. אנדי הרצוג/עיבוד תמונה, לילך וייס

בקרב שחקני הנבחרת הורגשה אכזבה גדולה. גם העובדה שהגמר מול סרביה או נורבגיה ייערך בבלגרד או באוסלו, איכזבה רבים מהשחקנים שציפו למשחקי בית וליריבות פחות חזקות. "קיבלנו את ההגרלה הקשה ביותר שיכולנו לקבל", אמר אחד השחקנים מיד אחרי ההגרלה. "נצטרך להיות בשיא כדי להפתיע. כל שחקן בנבחרת יצטרך להיות בתקופה הכי טובה שלו בעוד ארבעה חודשים כדי שיהיה לנו צ'אנס לעבור".

ערן זהבי אמר: "עבדנו קשה כדי להגיע לרגע הזה. זאת הזדמנות חד פעמית, משהו של פעם ב-20 שנה בכדורגל שלנו. אין שחקן שלא ירצה להיות חלק מהנבחרת ברגעים האלה ואין אף אחד שרוצה יותר מאתנו לעשות היסטוריה. אנחנו מסתכלים כרגע רק על חצי הגמר וחושבים איך עוברים יריבה מאתגרת כמו סקוטלנד".

מונס דאבור אמר בתגובה להגרלה: "הגרלה מאוד קשה, אבל בסופו של דבר זה משחק אחד וזאת הזדמנות שכולם חלמו עליה. צריך לבוא בשיא המוכנות ולהתעלות בכל דקה בשביל לעבור את סקוטלנד".

הקפטן ביברס נאתכו הוסיף: "ההגרלה הכי קשה שהיתה יכולה להיות. שיחקנו שם לא מזמן ואנחנו יודעים כמה זה איצטדיון קשה וביתי מאוד. הם נבחרת טובה ונצטרך להיות בשיא שלנו כדי לעבור. אני מאמין שאפשר לעשות את זה, ודאי כאשר מדובר במשחק אחד. נקווה שנגיע למשחק הזה כאשר כולם בריאים ומוכנים ונעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר. אפשר בשבוע אחד לעשות היסטוריה".

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג עם עוזרו אלון חזן. לילך וייס, עיבוד תמונה
הרצוג ואלון חזן, היום/עיבוד תמונה, לילך וייס

עוזר מאמן הנבחרת אלון חזן אמר לצ'רלטון בתגובה להגרלה: "אנחנו לא במצב שאנחנו יכולים לבחור מה הגרלה נוחה ומה לא. אנחנו יריבה נוחה עבור כל היריבות. סקוטלנד בסוג של ירידה מאז המפגש שלנו מולם, אבל בבית היא מקשה על כל נבחרת. במשחק אחד הכל יכול לקרות, אין שום השפעה למה שעשית בקמפיין הזה. נקווה שנגיע לשלב הבא".

חזן הוסיף: "אנחנו זוכרים את המשחק בסקוטלנד שהיה אכזבה עצומה עבורנו. יש הרבה מה לתקן, ויש לנו זמן ללמוד אותם כמו שצריך. הקצב והאגרסיביות יהיו מאוד גדולים ומאוד גבוהים. אנחנו נצטרך לא רק לרדוף אחריהם, אלא גם להחזיק בכדור. זו יריבה לא קלה, כל יריבה מהאי הבריטי היא לא נוחה בגלל שהן משחקות בקצב גבוה מאוד. נקווה שנוכל להעמיד את הסגל הכי טוב שאפשר להעמיד מבחינתנו".

על מצבו של אנדי הרצוג: "אנדי בכלל לא עם הראש באדמה. הוא מאוכזב כמו כל מאמן שמפסיד שני משחקים, אבל הוא נחוש להפוך את זה ולעשות משהו אחר בפלייאוף".

המנהל הטכני של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר. לילך וייס, עיבוד תמונה
רוטנשטיינר/עיבוד תמונה, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully