וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת אביו של רוברטו באוטיסטה אגוט, שלא ישחק עם ספרד בנוקאאוט בדייויס

שנה וחצי אחרי מות אמו בצורה פתאומית ושבוע לפני שהיה אמור להינשא, איבד המדורג 9 את אביו שנפצע בעבר. ויאריאל: "חיבוק גדול"

עריכת וידאו: שאול אדם

רוברטו באוטיסטה אגוט בן ה-31 איבד אתמול (חמישי) את אביו, שמת כשלוש שנים לאחר שנפצע בצורה קשה. המדורג תשיעי בעולם חווה את השנה המוצלחת ביותר בקריירה שלו עם דירוג שיא והגעה לחצי גמר ווימבלדון ולרבע הגמר באליפות אוסטרליה, אבל לאסונו השנה הזו נגמרת בטרגדיה איומה מבחינתו. על פי הדיווחים, באוטיסטה אגוט היה אמור להינשא בשבוע הבא.

לרוע המזל, זו לא הטרגדיה הראשונה ממנה באוטיסטה אגוט סובל ובמאי בשנה שעברה, ממש מעט לפני פתיחת רולאן גארוס התבשר שאמו מתה בצורה פתאומית. כך שהוא למעשה התייתם משני הוריו בתוך שנה וחצי. רק ברביעי שיחק באוטיסטה אגוט בגביע דייויס במדריד ואפילו ניצח 1:6, 3:6 את ניקולה מקטיץ' הקרואטי, אבל עזב לאחר מכן את מחנה הנבחרת בשל ההידרדרות במצבו של אביו.

כעת, טניסאי העבר וקפטן ספרד סרג'י בורגרה יצטרך למצוא פתרון לקראת המשך המשחקים בגביע דייויס (ספרד פוגשת היום את ארגנטינה ברבע הגמר). מי שצפוי להיות המחבט השני של הספרדים הוא פאבלו קרניו בוסטה (27 בעולם), אבל גם פליסיאנו לופס (63) עשוי לקבל את האחריות. על פי החוק, לא ניתן לזמן שחקן חדש לסגל אחרי שהמשחקים כבר החלו. בורגרה אמר: "אלה חדשות קשות מאוד לעיכול. כל הנבחרת איתו וכולנו שולחים לו תנחומים".

רוברטו באוטיסטה אגוט טניסאי ספרדי. רויטרס
רק ברביעי הוא עוד שיחק וניצח בגביע דייויס. באוטיסטה אגוט/רויטרס

לבאוטיסטה אגוט יש חווה ומספר סוסים בביתו. אביו נפצע בצורה קשה ב-2016 בתאונה בזמן שטיפל באחד הסוסים ומאז לא הצליח להחלים. בסופו של דבר הוא מת אתמול אחר הצהריים.

בשנה שעברה באוטיסטה אגוט הגיע ושיחק ברולאן גארוס - ואפילו התקדם עד הסיבוב השלישי שם הפסיד לנובאק דג'וקוביץ' - ממש ימים ספורים אחרי שאמו אסתר הלכה לעולמה בצורה פתאומית לחלוטין. "זה היה משחק רגשי מאוד, במיוחד לאור כל מה שקרה בשבוע האחרון", הודה אז הספרדי אחרי שניצח בסיבוב הראשון את דניס איסטומין, "זה היה משחק מלא בעליות וירידות, לא קל לשמור על ריכוז במגרש כשיש לך את כל המחשבות והרגשות האלה בראש.

"הימים האחרונים היו קשים מאוד ואף פעם לא קל להתמודד עם מצבים כמו זה שבו אני נמצא כרגע. חשבתי שהדבר הכי נכון וטוב שאני יכול לעשות זה לבוא לרולאן גארוס ולהתקדם, לא להישאר בבית או להתחבא מזה, אלא להמשיך להילחם, כמו שעשיתי כאן".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
פבלו קרניו בוסטה, טניסאי ספרדי. רויטרס
צפוי למלא את מקומו של באוטיסטה אגוט. קרניו בוסטה/רויטרס

דג'וקוביץ', שניצח אותו אז 4:6, 7:6 (6), 6:7 (4), 2:6 בסיבוב השלישי, אמר לאחר מכן: "אני מחבב את רוברטו, הוא בחור נחמד מאוד, אנחנו מסתדרים טוב מאוד. אנחנו מכבדים ומעריכים מאוד אחד את השני ודיברנו קצת ברשת אחרי המשחק. ניסיתי להעניק לו תמיכה לגבי... אני לא יודע כמה אתם יודעים, אבל הוא עבר הרבה דברים קשים עם המשפחה. זה דבר מצער מאוד והעובדה שהוא הגיע לטורניר ועוד שיחק כמו ששיחק, זה משהו מרשים".

טניסאית העבר קונצ'יטה מרטינס צייצה: "כל אהבתי לרוברטו באוטיסטה אגוט על אובדן אביו. אתה לוחם. אני שולחת לך חיבוק גדול". אלברו גונסאלס ממארסיי כתב: "צריך את כל כוחו של העולם בזמנים קשים כאלה. אתה דוגמה לשיפור עבור ארצנו ואני מקווה שהנבחרת תזכה בגביע דייויס הזה בשבילך". גם ויאריאל, הקבוצה אותה באוטיסטה אגוט אוהד, צייצה תנחומים וכתב: "אנחנו רוצים לשלוח את תנחומינו לרוברטו באוטיסטה אגוט על מותו של חואקין באוטיסטה. חיבוק לך ולכל משפחתך, רובר". גם הקבוצה מהעיר ממנה מגיע באוטיסטה אגוט, קאסטיון, הגיבה וכתב: "אנחנו שולחים את תנחומינו על מותו של אביו של רוברטו באוטיסטה אגוט, צ'ימו באוטיסטה, ששיחק בקבוצות הנוער במועדון ואפילו הגיע לקבוצת הבת. רוברטו, אנחנו שולחים לך חיבוק גדול מכל משפחת האלבינגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully