וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הוגרלה עם סקוטלנד בפלייאוף העלייה ליורו

ההגרלה הקשה ביותר שאפשר היה לקבל: הנבחרת תתארח בגלזגו בחצי הגמר ב-26 במרץ, ותנסה לנצח במקום בו הפסידה לפני שנה בליגת האומות. אם תעשה זאת, תתארח בגמר אצל נורבגיה או סרביה

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר הפסד הנבחרת לפולין

הכי קשה שאפשר היה לקבל: נבחרת ישראל הוגרלה היום (שישי) עם נבחרת סקוטלנד בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020, ואם תנצח מחכה לה משוכה קשה עוד יותר: מפגש חוץ אצל סרביה או נורבגיה החזקות.

לישראל יש זיכרונות לא טובים מגלזגו: רק לפני שנה היא הפסידה שם 3:2 במשחק מכריע בליגת האומות, בו ספגה שלושער מרגליו של ג'יימס פורסט, האיש שנצטרך לעצור גם הפעם. כך או כך, אם תצליח לעבור את המשוכה הסקוטית, מחכה לנבחרת משוכה גבוהה יותר בגמר שייערך חמישה ימים לאחר מכן, ב-31 במרץ. סרביה או נורבגיה יארחו את הגמר, ויהיו פייבוריטיות מובהקות.

התאריכים החשובים:

30/11/19 - הגרלת הבתים של יורו 2020
26/3/20 - חצאי גמר פלייאוף מוקדמות יורו 2020
31/3/20 - גמר פלייאוף מוקדמות יורו 2020
12/6/20 - תחילת יורו 2020
12/7/20 - משחק הגמר של יורו 2020

ההגרלה המלאה

עוזר מאמן הנבחרת אלון חזן אמר בתגובה להגרלה: "אנחנו לא במצב שאנחנו יכולים לבחור מה הגרלה נוחה ומה לא. אנחנו יריבה נוחה עבור כל היריבות. סקוטלנד בסוג של ירידה מאז המפגש שלנו מולם, אבל בבית היא מקשה על כל נבחרת. במשחק אחד הכל יכול לקרות, אין שום השפעה למה שעשית בקמפיין הזה. נקווה שנגיע לשלב הבא".

חזן הוסיף: "אנחנו זוכרים את המשחק בסקוטלנד שהיה אכזבה עצומה עבורנו. יש הרבה מה לתקן, ויש לנו זמן ללמוד אותם כמו שצריך. הקצב והאגרסיביות יהיו מאוד גדולים ומאוד גבוהים. אנחנו נצטרך לא רק לרדוף אחריהם, אלא גם להחזיק בכדור. זו יריבה לא קלה, כל יריבה מהאי הבריטי היא לא נוחה בגלל שהן משחקות בקצב גבוה מאוד. נקווה שנוכל להעמיד את הסגל הכי טוב שאפשר להעמיד מבחינתנו".

על מצבו של אנדי הרצוג: "אנדי בכלל לא עם הראש באדמה. הוא מאוכזב כמו כל מאמן שמפסיד שני משחקים, אבל הוא נחוש להפוך את זה ולעשות משהו אחר בפלייאוף".

ג'יימס פורסט שחקן נבחרת סקוטלנד כובש לפני ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
חוזרים לגלזגו. ביברס נאתכו מאחורי ג'יימס פורסט בליגת האומות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully