וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פחות מ-48 שעות: דייגו מראדונה חזר לאמן את חימנסיה

סיבוב הפרסה הושלם: כוכב העבר האגדי ימשיך לאמן את הקבוצה, אחרי שנשיא המועדון שוכנע להישאר. האוהדים הפגינו למען מראדונה, שהודיע להם: "כבר אין בזה צורך, חושבים על המשחק הבא"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות למשחק בין ארגנטינה לאורוגוואי

פחות מ-48 שעות אחרי שחימנסיה לה פלטה אישרה רשמית את התפטרותו של דייגו מראדונה, בארגנטינה מדווחים הערב (חמישי) על סיבוב פרסה שבעקבותיו עשוי כוכב העבר האגדי להמשיך לאמן את הקבוצה עד לתום חוזהו בסיום העונה. השינוי הגיע לאחר שגבריאל פלגרינו, נשיא המועדון היוצא, הודיע כי הוא נשאר בהנהלה.

הנהלת המועדון החדשה ערכה כמה פגישות עם ההנהלה היוצאת ובסיומן שוכנע פלגרינו להישאר חלק מהמועדון שהכריז על אחדות, בשל העובדה שהוא הכרחי להמשך ההתקשרות עם מראדונה. האוהדים שהפגינו למען הישארותו של המאמן, שמעו ממראדונה: "כבר אין בזה צורך, בואו נתרכז בארסנאל".

דייגו מראדונה מאמן חימנסיה לה פלאטה. AP
קיבל הרבה אהבה. דייגו מראדונה/AP

כעת נראה כי אלוף העולם וגדול שחקני ארגנטינה בכל הזמנים, ישוב כבר מחר לעבוד יחד עם הצוות שלו ויעמוד על הקווים במשחק הליגה הביתי מול ארסנאל בלילה שבין ראשון לשני (00:40).

מראדונה, ששב לאמן בליגה הארגנטינאית לראשונה מאז 1995, החל את דרכו בחימנסיה עם ארבעה הפסדים רצופים. בסך הכל, רשם חמישה הפסדים לצד שלושה ניצחונות בשמונת משחקיו הרשמיים. קבוצתו מדורגת במקום ה-22 מתוך 24 קבוצות עם עשר נקודות בלבד - ארבע יותר מגודוי קרוס האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully