וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: קנדה השלימה 1:2 על אוסטרליה ועלתה לחצי הגמר

פוספיסיל ושפובאלוב גברו 4:6, 4:6 על ג'ון פירס וג'ורדן תומפסון במשחק הזוגות המכריע, היריבה הבאה: סרביה או רוסיה

בית הגמר של גביע דייויס בפורמט החדש שלו הגיע אל יומו הרביעי אמש (חמישי) כשבמוקד הניצחון 1:2 של קנדה על אוסטרליה. עוד קודם לכן נקבעו כל העולות לרבע הגמר וגם המפגשים שייערכו שם.

רבע הגמר:
אוסטרליה - קנדה 2:1
גרמניה - בריטניה
סרביה - רוסיה
ארגנטינה - ספרד

ואשק פוספיסיל טניסאי קנדי. רויטרס
שבוע חלומי מבחינת פוספיסיל/רויטרס

אוסטרליה - קנדה 2:1

ניק קיריוס לא נבחר למשחק היחידים הראשון של האוסטרלים מסיבה שלא הובהרה. מי שכן עלה הוא ג'ון מילמן (48 בעולם), שזכה לעידוד תומך של קיריוס מהיציע, אבל גם זה לא עזר לו להימנע מהפסד. ואשק פוספיסיל (150), שניצח השבוע כבר את פאביו פוניני וריילי אופלקה, המשיך ביכולת הנהדרת שלו וגבר על מילמן 6:7 (7), 4:6 בתוך שעה וחצי כדי לסדר לקנדים נקודה יקרה מאוד והרב ביטחון לקראת המשך ההתמודדות.

אלכס דה מינור (18), שהיה ללא ספק אחד השחקנים הכי מרשימים בסבב בחצי השנה האחרונה, הצליח להחזיר את אוסטרליה לחיים וקבע שכל ההתמודדות תוכרע במשחק הזוגות בין שתי הנבחרות. דה מינור המצוין חזר מפיגור מערכה ל-6:3, 3:6, 5:7 מול דניס שפובאלוב (15). במשחק הזוגות, פוספיסיל ושפובאלוב גברו 4:6, 4:6 על ג'ון פירס וג'ורדן תומפסון והבטיחו לקנדים מקום בחצי הגמר, שם תפגוש את המנצחת בין רוסיה לסרביה.

אוהדי נבחרת קנדה בטניס. GettyImages
אוהדי נבחרת קנדה באו לתת גב לשחקנים/GettyImages

סרביה - צרפת 1:2

נובאק דג'וקוביץ' וחבריו הבטיחו את המקום ברבע הגמר אחרי שניצחו בשתי ההתמודדויות שלהם. לסרבים מחכה מפגש קשה מאוד ברבע הגמר מול רוסיה. פיליפ קראינוביץ' (40 בעולם) פתח את ההתמודדות עבור סרביה ועשה את זה עם 5:7, 6:7 (5) מרשים מאוד מול ג'ו ווילפריד צונגה (29). לאחר מכן דג'וקוביץ' (2) גבר 3:6, 3:6 על בנואה פר (24) והבטיח את הניצחון הסרבי והעלייה לשלב הבא. צרפת סיימה את ההשתתפות שלה בטורניר.

גרמניה - צ'ילה 1:1

אחרי ה-0:3 מול ארגנטינה, כל מה שהנבחרת הגרמנית הייתה צריכה לעשות על מנת להבטיח את המקום ברבע הגמר היה להשיג ניצחון אחד מול צ'ילה. פיליפ קולשרייבר (79) הבטיח את הכרטיס בשלב הבא כבר במשחק הראשון עם 4:6, 3:6 מול ניקולאס ג'ארי (77). לאחר מכן כריסטיאן גארין (33) סידר נקודה ראשונה לצ'יליאנים עם 7:6 (3), 6:7 (7), 6:7 (8) מול יאן לנארד שטרוף (35), אבל זה כבר לא עזר להם. גרמניה תפגוש את בריטניה ברבע הגמר.

בריטניה - קזחסטן 1:2

ההתמודדות הכי מעניינת של הנגלה המוקדמת כמובן. קייל אדמונד (69) עלה הפעם במקום אנדי מארי וסידר לנבחרת שלו נקודה עם 3:6, 3:6 מול מיכאיל קוקושקין (67), לאחר מכן דן אוואנס (42) הפסיד בפעם השנייה עם 5:7, 6:4, 6:1 לאלכסנדר בובליק (57), כך שהמאבק על הכרטיס לרבע הגמר התנקז כולו למשחק הזוגות שהכריע מי תעלה ומי תודח. הזוג האיכותי של בריטניה - ג'יימי מארי וניל סקופסקי - הכניעו את שני שחקני היחידים הקזחים בובליק וקוקושקין עם 1:6, 4:6 ושלחו את בריטניה לשלב הבא.

אלכס דה מינור טניסאי אוסטרלי. רויטרס
איזה ניצחון ענק. דה מינור/רויטרס
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
עשה את שלו ועכשיו מחכה לרוסיה. דג'וקוביץ'/רויטרס
פיליפ קולשרייבר טניסאי גרמני. רויטרס
הבטיח לגרמנים את הכרטיס לרבע הגמר. קולשרייבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully