וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל: "ברור שלא אהבתי את הטיסה של ניימאר למדריד"

הכוכב הברזילאי של פריס סן ז'רמן יחזור לסגל מול ליל, אבל הצליח להרגיז שוב את מאמנו כשטס לצפות בגביע דייויס: "מה אני יכול לעשות? אני לא אבא שלו ולא המשטרה". מאמן ליל נגד מוריניו

עריכה: ליר שפיגלר

בווידאו: התקציבים הגבוהים ביותר בפרמיירליג

ניימאר יחזור מחר (שישי, 21:45, ספורט 5 פלוס) לסגל של פריס סן ז'רמן למשחק הליגה מול סגנית האלופה ליל אחרי היעדרות של שישה שבועות, אבל בכל זאת הצליח להרגיז את מאמנו תומאס טוכל. הכוכב הברזילאי יצא ביום שלישי למדריד כדי לעקוב מקרוב אחרי משחקי גביע דייויס ועורר את כעסו של המאמן הגרמני, חמישה ימים לפני המפגש עם ריאל מדריד בליגת האלופות.

"מה אני יכול לעשות? אני לא אבא שלו, אני לא המשטרה, רק המאמן", אמר טוכל במסיבת העיתונאים. "הוא התאמן טוב אתמול, אחרי הטיסה. כמאמן, ברור שאני לא אוהב את זה, אבל שאצא מדעתי בגלל זה? אני לא חושב. הוא התאמן טוב, הוא היה מקצוען בשבועיים האחרונים ועבד יותר מהשחקנים האחרונים. הוא התאמן עם הקבוצה והתאמן בנפרד. אם הכול יילך כשורה, הוא גם ישחק מחר. נחליט מחר אם הוא יפתח או יעלה מהספסל".

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן צופה בגביע דייויס. רויטרס
מקצוען, אבל... ניימאר השבוע בגביע דייויס/רויטרס

בצד השני, מאמן ליל כריסטוף גאלטייה תקף את ז'וזה מוריניו שלקח שניים מאנשי הצוות המקצועי שלו לטוטנהאם. "לכל אחד יש את הדרך שלו לעשות דברים, אבל זה היה מאוד אלגנטי", אמר בסרקסזם המאמן שאיבד את מאמן השוערים נונו סנטוס ואת איש הצוות ז'ואאו סקרמנטו לטובת טוטנהאם. "מאוד אלגנטי להתנהג כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully