וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסלי סניידר: "יכולתי להיות גדול כמו מסי ורונאלדו, אילו רק הייתי מחויב"

שחקן העבר ההולנדי שפרש טוען שבאופן מודע בחר שלא להיות מחויב לקריירת הכדורגל: "אין לי שום חרטות". וגם: העקיצה לליאונל מסי על 2010

מתוך יוטיוב

בווידאו: סניידר אחרי הפרישה

ווסלי סניידר אומר בראיון שאילו רק היה יותר מחויב למשחק במהלך הקריירה שלו ככדורגלן, הוא יכול היה להיזכר כאחד הגדולים אי פעם. סניידר פרש בקיץ האחרון אחרי קריירה מרשימה, שכללה הצלחה בקבוצות כמו ריאל מדריד, אינטר, גלאטסראיי ואייאקס, שבשורותיהן זכה בארבע אליפויות. ב-2010 הוא הגיע גם גם לגמר המונדיאל עם נבחרת הולנד, בשנה שבה זכה עם אינטר בטרבל היסטרי, ונחשב למועמד בכיר לתואר כדורגלן השנה, אך למרות זאת - הוא מרגיש שיכול היה להשיג הרבה יותר ומשווה את עצמו לכריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי.

שחקן אינטר ווסלי סניידר. רויטרס
"אנשים עדיין ניגשים אליי ואומרים לי שהייתי צריך לזכות בכדור הזהב ב-2010". סניידר/רויטרס

"אני חייב להיות כן, ולהודות שאפשר היה להזכיר אותי באותה נשימה עם מסי ורונאלדו - אילו רק הייתי מחויב ב-100 אחוז, אני פשוט יודע את זה", אומר סניידר בראיון, "אבל לא רציתי לעשות את זה, ואין לי שום חרטות. זה לא שלא היה לי את זה - פשוט לא רציתי לעשות את זה.

"נהניתי מקריירת הכדורגל שלי כפי שהייתה, על המגרש ומחוצה לו. זכיתי בכל תואר אפשרי ברמת המועדונים, כך שאין לי שום חרטות. אני שחקן קבוצתי, ואני אוהב להצליח במסגרת הקבוצתית.

"אנשים עדיין ניגשים אליי ואומרים לי שהייתי צריך לזכות בכדור הזהב ב-2010, אבל אני תמיד אומר להם שהזכייה בליגת האלופות הייתה נחמדה יותר מפרס אישי. כמובן שזה יכול היה להיות הדובדבן שבקצפת, אבל זה מספיק מספק עבורי שאנשים אומרים לי את זה". אגב, מי שזכה ב-2010 בתואר כדורגלן השנה הוא ליאונל מסי, כשסניידר ואינטר היו אלה שהדיחו את ברצלונה שלו בחצי גמר ליגת האלופות.

עוד בוואלה!

לפני שבועיים ווסלי סניידר פרש. לא תאמינו איך הוא נראה היום

לכתבה המלאה
ווסלי סניידר שחקן נבחרת הולנד במשחק הפרידה. רויטרס
הצליח, אבל יכול היה להצליח יותר. סניידר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully