וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הביסה 81:97 את צסק"א מוסקבה, פנרבחצ'ה חזרה לנצח

דק להט עם 17 נק', 11 ריב' ו-6 אס' והוביל את הבלאנקוס לניצחון חמישי ברציפות. פנר הביסה 72:88 את וילרבאן, פאו ניצחה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: עשרת החוזים היקרים ביורוליג

המחזור העשירי ביורוליג הגיע הערב (שישי) לסיומו עם ארבעה משחקים נוספים למשחק החוץ של מכבי תל אביב בברצלונה. במוקד ריאל מדריד המשיכה בתקופה הטובה שלה עם 81:97 מול צסק"א מוסקבה, בעוד פנרבחצ'ה התאוששה מעט עם ניצחון על וילרבאן בחוץ.

גבריאל דק שחקן ריאל מדריד מול דארון היליארד שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
הכוכב של ההצגה בריאל מדריד הערב. גבריאל דק מול דארון היליארד/GettyImages

ריאל מדריד - צסק"א מוסקבה 81:97

הרוסים יצאו חבוטים משני המשחקים בספרד וספגו הפסד שני ברציפות ושלישי בארבעת המשחקים האחרונים. נראה שהעזיבות של ננדו דה קולו, סרחיו רודריגס וקורי היגינס מתחילות להשפיע על אלופת היורוליג. הבלאנקוס, מנגד, נראים מצוין ורשמו ניצחון חמישי ברציפות כשהם משלימים שלושה משחקי בית מול ברצלונה, חימקי וצסק"א עם שלושה ניצחונות. גבריאל דק בלט אצל ריאל מדריד עם 17 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, פקונדו קמפאצו קלע 18 והוסיף 6 אסיסטים, סרחיו יוי קלע 15, רודי פרננדס הוסיף 13 ואנתוני רנדולף תרם 12. את צסק"א הוביל יוהאנס פויגטמן עם 20 נקודות (4 מ-6 לשלוש) ו-5 ריבאונדים, מייק ג'יימס קלע 14 באחוזים רעים (4 מ-14 מהשדה, 0 מ-7 לשתיים) והוסיף 5 אסיסטים, ג'ואל בולומבוי קלע 12 וקלט 6 כדורים חוזרים.

באיירן מינכן - פנאתינייקוס 87:75

ניצחון רביעי לפנאתינייקוס בחמשת המשחקים האחרונים, עדיין ללא ריק פיטינו על הקווים. באיירן דווקא פתחה היטב והוליכה 16:24 בתום הרבע הראשון, אבל ב-20 הדקות הבאות פאו דהרה ל-29:49 ולניצחון קליל. דשון תומאס הוביל רשימת קלעים מאוזנת עם 14 נקודות אצל המנצחת, טייריס קייס קלע 13 וניק קלאתיס תרם 12 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. פאול ציפסר הוביל את באיירן עם 23 נקודות וגרג מונרו קלע 15 ולקח 8 ריבאונדים.

שחקן ריאל מדריד פקונדו קמפאסו. GettyImages
מפגש מרתק. קמפאצו/GettyImages

וילבראן - פנרבחצ'ה 88:72

סוף סוף ניצחון לפנרבחצ'ה, כזה שאולי יוציא אותה לדרך חדשה ובוודאי ייתן אוויר לז'ליקו אוברדוביץ' הלחוץ. הטורקים ניצחו בכל אחד מהרבעים, גילו עליונות ברורה ויכולים לחייך סוף סוף. ודלימיר סטימאץ קלע 21 נקודות ולקח 8 ריבאונדים, דרק וויליאמס צלף 17 והוסיף 4 חסימות והם הובילו את הדרך לניצחון. דייויד לייטי הוביל את הצרפתים עם 18 נקודות וליביו ז'אן-שארל קלע 15.

באסקוניה - זניט סנט פטרסבורג 60:70

טוקו שנגליה קלע 20 ולקח 7 ריבאונדים, מאט ג'נינג הוסיף 11 והשניים הללו הובילו את באסקוניה לניצחון במשחק כדורסל לא איכותי. 18 נקודות של גוסטבו איון לא עזרו לקבוצה הרוסית, שירדה למקום האחרון בטבלה.

מאמן פנרבחצ'ה ז'ליקו אוברדוביץ'. דני מרון
יכול לחייך. אוברדוביץ'/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully