וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-ESPN קבעו: יורגן קלופ המאמן הטוב בעולם, סרחיו אגוארו החלוץ הטוב בעולם

מנג'ר ליברפול הקדים את פפ, חלוץ סיטי השאיר אבק ללבנדובסקי, מסי שוב הראה לרונאלדו את הגב. המאוכזבים: מוריניו, ניימאר ופוגבה

עריכה: ליר שפיגלר

בווידאו: התקציבים הגבוהים ביותר בפרמיירליג

בניגוד לרוב דירוגי השחקנים, ב-ESPN החליטו לערוך דירוג מעט שונה, כשביקשו מ-40 עיתונאים לבחור את עשרת השחקנים הטובים ביותר בעולם בכל אחד מהתפקידים על כר הדשא, וגם את עשרת המאמנים הטובים בתבל. שם, הקדים יורגן קלופ את פפ גווארדיולה בפסגה, כשאריק טן האח מאייאקס שלישי ואחריו מאוריסיו פוצ'טינו, על אף הפיטורים מטוטנהאם. דייגו סימאונה חמישי, מרסלו גז'ארדו שמיני ולמקום התשיעי המפתיע הגיע ג'אמל בלמאדי, מאמנה של נבחרת אלג'יריה. ז'וזה מוריניו לא נכלל בטופ 10.

החלק ההתקפי חולק לשני קטגוריות שונות - FORWARD ו-STRIKER. בראשון הקדים ליאונל מסי את כריסטיאנו רונאלדו, ואחריהם קיליאן אמבפה (3), מוחמד סלאח (4), רוברטו פירמינו (5), אנטואן גריזמן (6), פייר אמריק אובמיאנג (7), ניימאר (8), ז'ואאו פליקס (9) ודושאן טאדיץ' (10).

החלוץ הטוב בעולם לפי הדירוג הוא סרחיו אגוארו, שהקדים את הארי קיין. רוברט לבנדובסקי הוצב במקום השלישי בלבד, קארים בנזמה ברביעי ולואיס סוארס בחמישי. זלאטן איברהימוביץ' קיבל מקום של כבוד ודורג תשיעי.

פפ גווארדיולה מתחבק עם יורגן קלופ אחרי המשחק של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. רויטרס
הקטגוריה המעניינת ביותר. פפ וקלופ/רויטרס

את דירוג השוער הטוב בתבל מוליך אליסון, כשיאן אובלק שני ומארק אנדרה טר סטגן שלישי. וירג'יל ואן דייק ניצב כמובן בפסגת הבלם הטוב בעולם, לפני קאלידו קוליבאלי ומתייס דה ליכט. אנדרו רוברטסון הקדים את דייויד אלאבה וג'ורדי אלבה בדירוג המגן השמאלי הטוב בעולם, בעוד חברו לליברפול טרנט אלכסנדר ארנולד נבחר למגן הימני הטוב מכולם.

אנגולו קאנטה נבחר לקשר המרכזי הטוב בעולם, לפני פרנקי דה יונג וסרחיו בוסקטס. אם קופצים עמדה אחד קדימה, ברנרדו סילבה ראשון לפני חברו למנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה, דוני ואן דה בייק מאייאקס שלישי ופול פוגבה רק שישי. ראחים סטרלינג נבחר לשחקן הכנף הטוב בתבל, לפני סאדיו מאנה ואדן הזאר.

סרחיו אגוארו, נבחרת ארגנטינה חוגג. לירון מולדובן
הקדים את לבנדובסקי. אגוארו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully