וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בג'יו ג'יטסו: כסף לרוני נסימיאן, ארד למשי רוזנפלד

אחרי הזהב של אלון לבייב, הצטרפו שתי מדליות נוספות למשלחת הישראלית באליפות הנערכת באבו דאבי

רוני נסימיאן באליפות העולם בג'יו ג'יטסו. אתר רשמי
רוני נסימיאן באליפות העולם בג'יו ג'יטסו/אתר רשמי

אליפות העולם בג'יו ג'יטסו הנערכת עתה באבו דאבי ממשיכה, ונבחרת ישראל זכתה להישגים נוספים. רוני נסימיאן, עד משקל 63 ק"ג, תלמידתו של דודי בן זקן, זכתה במדליית כסף ובתואר סגנית אלופת העולם. משי רוזנפלד, עד 57 ק"ג, תלמידתו של אמיר בוארון ,זכתה במדליית ארד.

רוני ניצחה את הקרבות שלה בצורה מרשימה ביותר תוך הכנעה בריחי רגליים. משי עלתה לקרב על מדליית הארד לאחר שספגה פציעה ברגל והצליחה במהלך הקרב להכניע את היריבה מקזחסטן.

הישגים אלו מצטרפים להישגים גדולים נוספים של הנבחרת הישראלית באבו דאבי, כשהגדול ביותר היה הישגו של אלון לוייב שזכה במדליית הזהב. הנבחרת עם הפנים קדימה לסוף השבוע ולמקצה הגברים. יו"ר איגוד הג'יו ג'יטסן ארז אלרואי: "הישג מעולה של רוני ניסימיאן ומשי רוזנפלד באליפות העולם בוגרים באבו דאבי ואנו עם הפנים קדימה ועם ציפיה לעוד הישגים במקצי הגברים בסוף השבוע."

נשיא התאחדות "אילת", אריק קפלן: "אנו גאים בספורטאיות שלנו ,שהוכיחו פעם נוספת את יכולתן באליפות קשה במיוחד. התאחדות 'אילת' השקיעה ותמשיך להשקיע בהן וביתר הספורטאיות בכדי שימצו את יכולתן ויביאו כבוד לישראל. אנו מחכים עתה ומקווים שהבנים ימשיכו את ההצלחה, ויביאו מדליות בדומה לצעירים ולבנות".

ענף הג'יו ג'יטסו פועל בישראל במסגרת התאחדות "אילת" לענפי הספורט התחרותיים שאינם אולימפיים שמסייעת לספורטאים במלגות, ציוד, מחנות אימון ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully