וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: רוני אוואט נחוש לחזור לתפקידו עוד כשבוע

21.11.2019 / 8:00

למאמן שהצטווה לנוח בשל הטיפול הרפואי שעבר לא נאמר כי הוא צריך לפרוש מהמקצוע. בינתיים כבר העביר הנחיות אימונים לאוחיון בטלפון

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות למשחק של ארגנטינה ואורוגוואי בבלומפילד

רוני אוואט נחוש לשוב לפעילות מלאה כמאמן מ. ס. אשדוד בעוד כשבוע, כשיחלפו ימי המנוחה וההתאוששות אותם נצטווה לקחת בשל הטיפול הרפואי שעבר במוצאי השבת האחרונה. אף שמדובר בהליך רפואי הקשור לבעיה שהיתה בלבו של המאמן בקיץ, רוצה אוואט לסיים את עשרת הימים שלקח למנוחה מיום ראשון ולחזור להכין את הקבוצה לקראת המשך העונה. גם אתמול היה המאמן בקשר טלפוני מביתו עם עוזרו משה אוחיון ויתר אנשי הצוות שלו והעביר להם את ההוראות ותכניות האימון לימים הקרובים.

על פי שיחות שכבר ניהל אוואט עם הרופאים שטיפלו בו השבוע, לא נאמר לו כי הוא צריך לפרוש מאימון כדורגל. יחד עם זה ברור למאמן ובעיקר לרעייתו וילדיו כי אימון קבוצת כדורגל בליגת העל אינו דומה למקצועות אחרים ולכן בהמשך צפויה לאוואט עוד פגישה עם רופא המומחה בבעייה הספציפית ממנה הוא סובל, ולאחר מכן יהיה עוד יותר חכם באשר לעתידו המקצועי. במ.ס. אשדוד מחזיקים אצבעות שהמאמן יתגבר על הבעיה ולא יאלץ לסיים את תפקידו, בלי קשר לעובדה כי משה אוחיון לא יוכל לאמן לבד, משום שאין לו תעודת פרו.

ג'קי בן זקן עם רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
שניהם חפצים בחזרה מהירה למגרשים.בן זקן ואוואט/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully