וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב יוכלו לשחק בנבחרת ישראל נגד רומניה

21.11.2019 / 7:21

איגוד הכדורסל הצליח לדחות את המשחק במסגרת מוקדמות יורובאסקט 2021 ביום, כך ששחקני האלופה יוכלו לחבור לסגל הנבחרת אחרי משחק חוץ ביורוליג. הצהובים הגיעו לברצלונה (ו', 22:00, ספורט 5), ווילבקין עדיין בספק

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שחקני מכבי תל אביב והצוות המקצועי הגיעו אתמול (רביעי) לברצלונה לקראת המשחק נגד מוליכת היורוליג החדשה מחר (22:00, שידור ישיר בספורט 5). אמש צפתה הקבוצה בניצחון המשכנע של היריבה על פנרבחצ'ה, והיום יחלו בהכנות באופן רשמי להתמודדות, כולל האימון המסכם בפלאו בלאוגרנה.

השאלה העיקרית לקראת המשחק היא מידת כשירותו של סקוטי ווילבקין, שנפגע בסיום ההפסד למילאנו שלשום. בתחילה ההערכה הייתה כי מדובר רק בהתכווצות שרירים באזור השוק, אלא שגם בבוקר שלאחר המשחק חש ווילבקין בכאבים באיזור, ובקבוצה יעדיפו שלא לסכן אותו אם הכאבים לא יחלפו. עם זאת, בצוות המקצועי היו אופטימיים לגבי הסיכוי כי ווילבקין אכן יוכל לעלות ולשחק.

במקביל, קיבל השבוע איגוד הכדורסל אישור מפיב"א על דחיית משחק נבחרת ישראל נגד נבחרת רומניה במסגרת מוקדמות יורובאסקט 2021 מיום ראשון ה-23 בפברואר ליום שני ה-24 בפברואר, וזאת על מנת ששחקני מכבי תל אביב יוכלו להשתתף בהתמודדות. הצהובים משחקים ביום שישי שלפני ההתמודדות נגד רומניה בוולנסיה, וההערכה היא שהם לא יוכלו להשתתף באחד אחד מאימוני הקבוצה לפני המשחק החשוב. בין השחקנים שבאיגוד הכדורסל בונים עליהם לקראת הקמפיין נמצאים עומרי כספי, ששימש בעבר כקפטן הנבחרת, יובל זוסמן, דני אבדיה, ג'ייק כהן וג'ון דיברתולומאו.

כזכור, נבחרת ישראל תשחק בבית אחד במוקדמות היורובאסקט עם ספרד, פולין ורומניה, כששלוש הראשונות תעפלנה בסוף המוקדמות ליורובאסקט שייערך בפראג, טביליסי, מילאנו, קלן וברלין. המשחקים ייערכו בשלושה חלונות - פברואר 2020, נובמבר 2020 ופברואר 2021.

עמרי כספי עם יובל זוסמן. ברני ארדוב
עומס גדול. כספי וזוסמן/ברני ארדוב

מתוך "פאסט ברייק", התוכנית השבועית באפליקציה של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully