וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: רפאל נדאל הוביל את ספרד להבטחת ראשות הבית

המדורג מספר 1 ניצח 4:6, 3:6 את בורנה גויו וסידר לספרד 0:2 מול קרואטיה ואת הכרטיס לרבע הגמר. גרמניה ניצחה 0:3 את ארגנטינה

עריכת וידאו: שאול אדם

הבית העליון של גביע דייויס נמשך היום (רביעי) עם כמה התמודדויות מסקרנות במיוחד במתחם התחרות במדריד.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
ואמוס רפא!/רויטרס

ספרד - קרואטיה 0:2

אחרי שאיבדה את מארין צ'יליץ', שבכלל לא הגיע למדריד עם שאר חבריו, נאלצה קרואטיה להסתדר היום גם בלי בורנה צ'וריץ', שסבל מכאבים אחרי ההפסד שלו שלשום. רוברטו באוטיסטה אגוט (9) ממש לא התקשה מול ניקולה מקטיץ' והביס אותו 1:6, 3:6 ב-59 דקות כדי להעניק לספרד את הנקודה הראשונה. המדורג מספר אחת בעולם רפאל נדאל קיבל תמיכה במשחק שלו מרודי פרננדס, סרחיו יוי, קרלס פויול ואחרים והחזיר בגדול. נדאל ניצח 4:6, 3:6 את בורנה גויו (280) בתוך שעה ו-27 דקות. ספרד הכריעה את ההתמודדות עם 0:2 והבטיחה את ראשות הבית ואת הכרטיס לרבע הגמר ביום שישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
לא ממש התקשה לעשות את שלו. דג'וקוביץ'/רויטרס

סרביה - יפן 0:3

המדורג שני בעולם נובאק דג'וקוביץ' וחבריו נכנסו היום למעגל התחרויות והצליחו לעשות את העבודה שלהם בצורה מוצלחת. זה התחיל עם פיליפ קראינוביץ' (40 בעולם), שניצח 2:6, 4:6 את יואיצ'י סוגיטה (104). לאחר מכן דג'וקוביץ' עלה אל המגרש המרכזי במתחם ועשה את העבודה שלו בתוך שעה ותשע דקות עם 1:6, 2:6 מול יושיהיטו נישיוקה (73) וסידר לסרבים 0:2 וניצחון בהתמודדות. סרביה השלימה 0:3 אחרי שוויקטור טרויצקי וינקו טיפסרביץ' הוותיקים ניצחו 6:7 (5), 6:7 (4) את בן מקלכלן ואת יסוטאקה אוצ'יאמה.

אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
בילה כמעט שלוש שעות על המגרש, אבל זה השתלם. מארי/רויטרס

בריטניה - הולנד 1:2

אנדי מארי, שלקראת תום העונה רשם קאמבק מרשים מאוד, פתח את ההופעות שלו בפורמט החדש של גביע דייויס עם משחק קשה במיוחד. הבריטי, שמדורג 126 בעולם, נזקק לשעתיים ועוד 55 דקות על מנת לנצח 7:6 (7), 4:6, 6:7 (5) את טאלון חריקספור (179) ולסדר לנבחרתו יתרון 0:1. רובין האסה (163) הצליח להשוות את ההתמודדות כשחזר מפיגור 6:3, 5:3 ל-6:3, 6:7 (5), 4:6 מול דן אוואנס (42). בזוגות הצליחו הבריטים להשיג את הנקודה המכריעה כשג'יימי מארי וניל סקופסקי ניצח 4:6, 6:7 (6) את ווסלי קולחוף וג'וליאן רוג'ר.

ג'ודי מארי אמו של הטניסאי הביטי אנדי מארי צופה בגביע דייויס. GettyImages
אמו של אנדי מארי, ג'ודי, צופה בבן/GettyImages

ארגנטינה - גרמניה 3:0

הארגנטינאים הגיעו מעודדים אל המפגש אחרי שפתחו עם ניצחון מול צ'ילה, אבל את המפגש מול גרמניה הם פתחו הרבה פחות טוב. גידו פלה (25), שהגיע השנה עד לרבע גמר ווימבלדון, שמט יתרון מערכה והפסיד 1:6, 6:3, 6:4 לפיליפ קולשרייבר (79) הוותיק. לאחר מכן הצליח יאן לנארד שטרוף (35), שבעצמו חווה שנה מוצלחת מאוד, לנצח 3:6, 6:7 (8) את דייגו שוורצמן (14) וקבע שגרמניה תנצח בהתמודדות כולה, אבל משחק הזוגות עדיין יכול להיות משמעותי מאוד. שוורצמן, אגב, נלחם עד טיפת הזיעה האחרונה שלו והציל שלוש נקודות משחק, אבל ברביעית הוא לא יכול היה להנחתה הנהדרת של שטרוף. משחק הזוגות הפך לגורלי מאוד כשכל מערכה עשויה לקבוע עלייה או הדחה, במיוחד עבור הארגנטינאים אחרי שאיבדו סיכוי לנצח בהתמודדות כולה. בסופו של דבר דווקא הגרמנים - קווין קרביץ ואנדראס מיס - היו אלה שיצאו עם ידם על העליונה בתום דרמה ענקית ושובר שוויון כמוהו לא רואים בכל יום. מיס וקרביץ ניצחו 7:6 (4), 6:7 (2), 6:7 (18) וקבעו שגרמניה תסיים במקום הראשון בבית אם תנצח את צ'ילה.

יאן לנארד שטרוף טניסאי גרמני. רויטרס
יאן לנארד שטרוף חוגג יום גדול עבורו ועבור נבחרת גרמניה/רויטרס

אוסטרליה - בלגיה 0:1

ניק קיריוס, המדורג 30 בעולם, היה צריך לעבוד קשה מאוד במערכה השנייה מול סטיב דארסי הוותיק (158 בעולם), שכבר הודיע שיפרוש מטניס אחרי אליפות אוסטרליה, אבל בסופו של דבר ניצח אותו 2:6, 6:7 (9) וסידר לאוסטרלים יתרון 0:1.

ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי. רויטרס
העניק את הנקודה לאוסטרליה. קיריוס בטירוף אחרי הניצחון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully