וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם צפויה למנות את ז'וזה מוריניו במקום פוצ'טינו, ש"איבד את חדר ההלבשה"

באנגליה טוענים שהפורטוגלי יחזור לפרמיירליג, למרות סימני השאלה סביב התאמתו לטוטנהאם: "העסקה סגורה". וגם: כל הסיבות לפיטורי הארגנטינאי, חודשים ספורים אחרי ההעפלה לגמר הצ'מפיונס

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליברפול וטוטנהאם אחרי גמר האלופות

המאמן החדש של טוטנהאם? באנגליה מדווחים שנציגי טוטנהאם וז'וזה מוריניו כבר נפגשו הלילה (בין שלישי לרביעי) והחלו במשא ומתן בניסיון למנות את הפורטוגלי למאמן התרנגולים במקומו של מאוריסיו פוצ'טינו שפוטר אתמול מתפקידו. על פי הדיווח ב"סקיי", "השיחות בין מוריניו לטוטנהאם יימשכו אל תוך הלילה, ושני הצדדים מאמינים שהעסקה סגורה והפרטים יסוכמו עד הבוקר".

על פי "דיילי מייל", לא כולם בטוטנהאם תומכים במינויו של מוריניו - שנתפס על ידי חלק מההנהלה הבכירה כמאמן שלא בהכרח מתאים לשיטה המסורתית של הקבוצה של חיזוק הסגל באמצעות השבחת שחקנים ולא באמצעות מסעות רכש מפוארים. "מוריניו רחוק מלהיות האבטיפוס של המאמן הרגיל בטוטנהאם", צויין ב"דיילי מייל", "ועדיין הוא המועמד הטוב ביותר שיש על המדף כרגע". על פי דיווחים נוספים, המועמד המועדף שעליו היתה הסכמה כללית בטוטנהאם הוא יוליאן נאגלסמן, אולם הוא כבר העביר מסר לקבוצה שאין בכוונתו לעזוב את ר.ב לייפציג במהלך העונה.

הפרשן ג'יימי קראגר אמר ש"אנשים מפקפקים במוריניו בגלל העבודה שעשה במנצ'סטר יונייטד, אבל כל הקריירה שלו הייתה מוצלחת מאוד וגדושה בתארים, וזה בדיוק מה שחסר לטוטנהאם כרגע. עם כל הדברים שפוצ'טינו עשה, הם לא הצליחו לחלוף מעל המשוכה ולזכות בתואר, וזה מה שמוריניו מביא איתו למועדון".

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
מה שחסר לטוטנהאם זה ווינר. מוריניו/רויטרס

באנגליה מנתחים את הפיטורים של פוצ'טינו, המאמן שבשנה שעברה הוליך את טוטנהאם לגמר ליגת האלופות, וב"דיילי מייל" נכתב על התרנגולים שמדורגים 14 בפרמיירליג ורשמו רק שישה ניצחונות ב-24 משחקי הליגה האחרונים שלהם: "הקבוצה לא הצליחה למצוא דרך לנצח בחוץ. היא לא ניצחה בחוץ מאז חודש ינואר. זה בלתי נסלח עבור קבוצה עם שאיפות. טוטנהאם הגיעה לגמר ליגת האלופות, וזה למעשה מה שהשאיר את פוצ'טינו במשרה, אבל בשורה התחתונה מאזן התארים שלו עומד על אפס.

"נקודת החוזק של טוטנהאם תחת פוצ'טינו הייתה האחדות שלה. אבל היסודות האלה התעררו בקיץ סוער: כריסטיאן אריקסן, יאן ורטונחן וטובי אלדרווילד רוצים לעזוב ודחו הצעות לחוזה חדש כדי להשתחרר בחינם בקיץ הבא. כרגע הקבוצה קרובה שלוש נקודות לקו האדום. קולצ'סטר הדיחה אותם מגביע הליגה. באיירן מינכן כבשה מולם שביעייה. אף קבוצה בפרמיירליג לא ספגה ב-2019 יותר הפסדים מטוטנהאם (19).

"פוצ'טינו איבד את חדר ההלבשה, וזו אחת הסיבות להחלטה. השחקנים שוחחו ביניהם על האפשרות שיעזוב, ולא הופתעו. גם מערכת היחסים שלו עם יושב הראש דניאל לוי הידרדרה. לא נותרה לו ברירה אלא לפטרו".

עוד בוואלה!

טוטנהאם: המאמן מאוריסיו פוצ'טינו פוטר מתפקידו

לכתבה המלאה
מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם. רויטרס
בלתי נמנע. פוצ'טינו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully