וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה שווילבקין סובל מהתכווצות בלבד. ספרופולוס: "היה משחק ברמה גבוהה"

20.11.2019 / 0:16

כוכב מכבי ת"א הפגיז 25, אבל נפצע לקראת הסיום בהפסד במילאנו. המאמן היה מרוצה מרוח הלחימה: "הראינו הרבה מאוד אופי. ההגנה טעונה שיפור"

אחרי 12 ניצחונות רצופים בכל המסגרות ו-6 ניצחונות יורוליג רצופים, מכבי תל אביב נעצרה הערב (שלישי) עם הפסד 92:88 בחוץ מול מילאנו החזקה ונחלה הפסד שלישי בסך הכול במפעל. סקוטי ווילבקין שוב הפציץ עם 25 נקודות ו-6 שלשות, אבל נפצע לקראת הסיום וסרחיו רודריגס (18 נקודות ו-11 אסיסטים) ולואיס סקולה הבלתי נגמר (20 ו-7 ריבאונדים) דאגו להשאיר את הניצחון באיטליה. מכבי תנסה כעת להכשיר את ווילבקין עד ליום שישי, אז היא תתארח למשחק לא פחות קשה אצל ברצלונה האימתנית של ניקולה מירוטיץ'. ההערכה הראשונית היא שווילבקין סובל מהתכווצות שרירים בלבד ולא פציעה חמורה.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא נראה שהפציעה קשה. סקוטי ווילבקין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "אני חייב לומר שהיום ראינו משחק ברמה גבוהה בין שתי קבוצות איכותיות. היה במשחק הזה הרבה מאוד טקטיקה, הרכבים שונים, מהלכים אסטרטגים משני הצדדים, ואני חושב שזה היה אחד הדברים המרכזיים במשחק הזה".

"למילאנו יש הרבה שחקנים מנוסים, אבל אנחנו הראינו הרבה מאוד אופי ולחימה. זה מסוג המשחקים שעם כמה דברים קטנים שלא הסתדרו, היינו יוצאים עם תוצאה אחרת. הדבר המשמעותי היה ההגנה שלנו, אפשרנו יותר מדי נקודות, אנחנו צריכים לשמור יותר טוב אם אנחנו רוצים לנצח משחק במילאנו. נמשיך, ננוח ונשחק בשישי נגד ברצלונה".

ג'ייק כהן אמר: "לרוע מזלנו הפסדנו, שיחקנו מול קבוצה טובה מאוד, במיוחד אצלה בבית. אני חושב שעשינו עבודה טובה מאוד בלהילחם במשחק הזה, היינו פעמיים בפיגור די גדול, אבל המשכנו להילחם, חזרנו למשחק, וזה הגיע למהלכים האחרונים. יש הרבה דברים לטובים שאפשר לקחת מהמשחק הזה, אבל יש גם דברים ללמוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully