וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה התפטר מחימנסיה לה פלאטה

72 יום לאחר שהגיע לתפקיד, הניח שחקן העבר האגדי את המפתחות על רקע עזיבתו הצפויה של הנשיא. סיים את דרכו עם שלושה ניצחונות בלבד

צילום: מתוך יוטיוב

בווידאו: אימון הבכורה של מראדונה בחימנסיה לה פלאטה

זה היה מהיר: 72 ימים בלבד לאחר שמונה, דייגו מראדונה סיים את דרכו בחימנסיה לה פלאטה. הסיבה להתפטרות, כך על פי דיווחים, היא העובדה שנשיא המועדון גבריאל פלגרינו בחר שלא להתמודד בבחירות לנשיאות המועדון ביום שבת, אחרי תשע שנים בתפקיד. אמש (שני) הגיע שחקן העבר האגדי למתחם האימונים ועם דמעות בעיניו, בישר לנשיא ולשחקנים על החלטתו. מאמצי השכנוע לא עלו יפה, וכך הגיעה לסיומה קדנציה מוזרה, קצרה ולא מאוד מוצלחת. "אני עוזב מתוך מחויבות לנשיא, שנתן לי הזדמנות לחזור למדינה", אמר.

"מראדונה סיים לעבוד היום", אמר הנשיא. "הוא עבד כחלק ממערכת ורצה להמשיך, אבל הוא רצה אחדות וזה לא קרה. הפגישה היום כשלה, לאחר הבחירות ביום שבת יחפשו מאמן חדש".

מאמן קבוצת המילואים מריאנו מסרה יחליפו, לפחות באופן זמני. מראדונה, ששב לאמן בליגה הארגנטינאית לראשונה מאז 1995, החל את דרכו בחימנסיה עם ארבעה הפסדים רצופים. בסך הכל, רשם חמישה הפסדים לצד שלושה ניצחונות בשמונת משחקיו הרשמיים. קבוצתו מדורגת במקום ה-22 מתוך 24 קבוצות עם עשר קודות בלבד - ארבע יותר מגודוי קרוס האחרונה.

דייגו מראדונה מאמן חימנסיה לה פלטה. רויטרס
אנחנו כבר מתגעגעים. מראדונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully