וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו סילבה חשף: "זלאטן איברהימוביץ' עזב את מילאן לפריס סן ז'רמן בגללי"

הבלם הברזילאי טוען: "זלאטן אמר לי שאם אני לא עובר, גם הוא לא. הוא הבטיח שירדוף אותי עד סוף חיי אם אני משקר"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות למשחק בין ארגנטינה לאורוגוואי

בתחילת עונת 2012/13 נפל דבר בכדורגל העולמי. זלאטן איברהימוביץ' וטיאגו סילבה - שניים מהשחקנים הטובים בעולם באותה תקופה, עזבו את מילאן לטובת הכסף הגדול של פריס סן ז'רמן. יש שאומרים שאותו מעבר של שני הכוכבים, הוביל לקריסה הטוטאלית של מילאן ולעלייה המטאורית של פריס סן ז'רמן, שהגיעה בדרך קבע לשלבים המכריעים ביגת האלופות, זאת לעומת הרוסונרי שעלו לשלב הבתים של הצ'מפיונס רק פעם אחת מאז.

היום (שלישי), תשע שנים לאחר אותו מעבר, חושף טיאגו סילבה שהוא למעשה אחראי לכך שזלאטן עבר ממילאן לפריס סן ז'רמן. "אני זוכר שאיברהימוביץ' התקשר אליי ושאל 'תגיד, אתה באמת חותם בפריס סן ז'רמן?' עניתי לו שזה נכון ושבדיוק חתמתי. אז הוא אמר לי 'גם אני אמור לחתום ואם אתה לא באמת מתכוון לחתום שם, גם אני לא עובר, ואני לא צוחק. אם אתה משקר לי, אני ארדוף אחריך ואמצא אותך".

טיאגו סילבה נותר בפריס סן ז'רמן מאז, והפך לאחד הברגים החשובים ביותר בעלייתה של האימפריה הצרפתית. הוא רשם 194 הופעות וכבש תשעה שערים. בניגוד אליו, החלוץ השבדי בן ה-38, שעזב את קבוצתו האחרונה לוס אנג'לס גלאקסי רק לפני מספר ימים, שיחק ארבע שנים בקבוצה הצרפתית במהלכן כבש 113 שערים ב-122 הופעות. בתום התקופה בפריס סן ז'רמן הוא עבר למנצ'סטר יונייטד (17 שערים בשתי עונות) ולאחר מכן ללוס אנג'לס גלאקסי, קבוצתו האחרונה.

שחקני פריס סן ז'רמן זלאטן איברהימוביץ' טיאגו סילבה. GettyImages
בלתי נפרדים. טיאגו סילבה וזלאטן איברהימוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully