וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר שפרץ לכר הדשא במשחק מול פולין הורחק מהמגרשים ל-3 עונות

בית משפט השלום בירושלים נעתר לבקשת המשטרה והרחיק את הנער שניסה לחבק את לבנדובסקי במשחק מול פולין מכלל אירועי הספורט עד ליוני 2022

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית משפט השלום בירושלים נעתר לפני זמן קצר לבקשת המשטרה, והרחיק לשלוש עונות את הצעיר שפרץ לכר הדשא במהלך המשחק בין ישראל ופולין בשבת.

במהלך המשחק שהתקיים באצטדיון טדי בירושלים, התפרץ אחד האוהדים לכר הדשא, ככל הנראה במטרה להתחבק עם כוכב נבחרת פולין רוברט לבנדובסקי, דבר שגרם להפסקתו של המשחק. השוטרים שנכחו במקום מיד עצרו את הנער לחקירה במשטרה בגין עבירות על חוק הספורט.

לפני זמן קצר, הובא הנער בפני בית משפט השלום בירושלים, שנעתר לבקשת המשטרה, והרחיק אותו למשך שלוש עונות מכלל אירועי הספורט, וזאת עד לתאריך 1.6.2022.

בית המשפט מוסיף בהחלטתו בין היתר "מעשיו של המשיב טומנים בחובם פגיעה חמורה הן בביטחון והן בבטיחות השחקנים, המאבטחים וכל מי שאמון על הסדר הציבורי במגרשי הכדורגל, מעשיו של המשיב מסבים נזק תדמיתי לא מבוטל הן למדינה והן לנבחרת וזאת בעיקר בשים לעובדה שמדובר משחק בין לאומי".

משטרת ישראל "תמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותה בכדי למצות את הדין עם אלו המבצעים עבירות עפ"י חוק הספורט, ובכך עלולים להוות פגיעה פיזית בשחקנים, בתדמית המדינה במשחקים בעלי אופי בינלאומי ובחוויית הספורט של כלל האוהדים והצופים".

בהמשך להחלטת בית המשפט נאסר לפרסם כל פרט מזהה של הצעיר.

אוהד פורץ למגרש במשחק של נבחרת ישראל נגד פולין. יוסי ציפקיס
יחזור למגרשים ב-2022/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully